Hvor langt er dere på vei?

7+0 i dag i følge BV Gravid-appen! :D Da jeg var hos gynekolog på tirsdag mente han jeg var 5 uker og noen dager på vei, altså ca 1 uke etter beregningene til appen/alle andre terminkalkulatorer. Hvem skal jeg høre på? Det er 7+0 som "stemmer" mtp første dag i siste mens.. :bored:

Som om ikke det å være gravid var forvirrende nok fra før :laughing002
 
7 uker i dag :)
 
7+0 i dag i følge BV Gravid-appen! :D Da jeg var hos gynekolog på tirsdag mente han jeg var 5 uker og noen dager på vei, altså ca 1 uke etter beregningene til appen/alle andre terminkalkulatorer. Hvem skal jeg høre på? Det er 7+0 som "stemmer" mtp første dag i siste mens.. :bored:

Som om ikke det å være gravid var forvirrende nok fra før :laughing002
Bare regn fra første dag mens du :) blir avgjort på OUL hva som er riktig :)
 
I følge appen jeg bruker er jeg 6+3, men kan være noen dager mindre i følge ulike terminkalkulatorer.. Ukene frem mot 12 går ikke fort nok!
 
I følge appen er eg 10+6, men i følge gynekologen frå tul er eg 10+3. Mistenker at gyn har rett, menstermin blir berekna etter 28 dagers syklus medan eg har hatt litt lenger syklus. :)
 
Gynekologen meinte at tul kunne vere meir nøyaktig enn oul, fordi etter 18 veker veks babyabe veldig ulikt, medan alle er 'like' no. :)
 
Last edited:
Back
Topp