Hvor langt er dere på vei?

Ifølge terminkalkulator i bv er jeg 7+1 ut fra siste mens, men har lang syklus (35/36) og tror derfor jeg kun er mellom 5+6 - 6+1. Men vil ikke lege og jordmor regne ut fra siste mens inntil ultralyd evnt sier noe annet? Kjenner det er greit å bare kunne si det ene eller det andre :p
 
Å ja, for jeg har termin 3. Oktober, og er 9+6 i dag! Men er vel flere forskjellige beregninger, forvirrende:p
Har termin 28.sept-1.okt alt etter kva ultralyd eg skal gå etter ;) så eg har 1 fot i begge leire :)
 
Ifølge terminkalkulator i bv er jeg 7+1 ut fra siste mens, men har lang syklus (35/36) og tror derfor jeg kun er mellom 5+6 - 6+1. Men vil ikke lege og jordmor regne ut fra siste mens inntil ultralyd evnt sier noe annet? Kjenner det er greit å bare kunne si det ene eller det andre :p
Vet du ca når eggløsningen var? Isåfall kan du regne ut fra den her inne på Babyverden ihvertfall. De kommer nok til å regne ut fra mens ja. Selv om det fort blir feil om syklusen er veldig lang.
 
Vet du ca når eggløsningen var? Isåfall kan du regne ut fra den her inne på Babyverden ihvertfall. De kommer nok til å regne ut fra mens ja. Selv om det fort blir feil om syklusen er veldig lang.
Ja jeg er ganske sikker på når el var, så det er derfor jeg ikke føler det er riktig å si 7+1. Mulig jeg runder november, 2. Nov, ifølge sannsynlig el. Men regner med det blir oktoberbaby uansett da jeg sannsynligvis må ha keisersnitt igjen. Får høre legen sier imorgen.
 
Back
Topp