Hvor lange dager i bhg?

Jeg vet tror ikke jeg hadde orka det. Passer meg fint å jobbe turnus nå, så jeg får sett henne mer. Hadde jeg hatt en 8-16 jobb hadde jeg nok søkt om å få jobbe 80%. Det måtte bare gått økonomisk.

Når man har to inntekter så går det kanskje med 80% ja. Men når man er 100% alene så har jeg ikke noe valg egentlig..
 
Når man har to inntekter så går det kanskje med 80% ja. Men når man er 100% alene så har jeg ikke noe valg egentlig..
Uff, ja det skjønner jeg:( Men du får ikke noe ekstra støtte da? Vet at mamma alltid jobbet redusert da hun var alene med meg. Men husker også at hun hadde dårlig råd.
 
Uff, ja det skjønner jeg:( Men du får ikke noe ekstra støtte da? Vet at mamma alltid jobbet redusert da hun var alene med meg. Men husker også at hun hadde dårlig råd.

Nå har jeg jo ikke begynt å jobbe enda, så vet ikke helt åssen det blir når jeg eventuelt gjør det. Men har jo hvertfall dobbel barnetrygd og bidrag, men det alene er ikke nok til at jeg har råd til å jobbe 80%. I tillegg må jeg se etter nytt sted og bo og da går nok boutgiftene opp og.
Men må man så må man. Er forhåpentligvis bare for en periode.
 
Nå har jeg jo ikke begynt å jobbe enda, så vet ikke helt åssen det blir når jeg eventuelt gjør det. Men har jo hvertfall dobbel barnetrygd og bidrag, men det alene er ikke nok til at jeg har råd til å jobbe 80%. I tillegg må jeg se etter nytt sted og bo og da går nok boutgiftene opp og.
Men må man så må man. Er forhåpentligvis bare for en periode.
Du kan søke om å beholde overgangsstønaden :) eg hadde 17000 i lønn utbetalt og fikk 6500 i overgangsstønad i tillegg :)
 
Mange barn som har fulle dager i bhg neledam, tror det blir å gå bare bra (skjønner at du kjenner på det altså). Flott om du får deg 100% jobb og ikke er avhengig av stønader for å få d til å gå rundt :)
 
Det varierer, men enten frå 07:00-15:15 eller 07:30-15:45 osv. Kjem heilt an på når gubben kjem seg opp og ut med han og om han evt har vakt.
 
Hun er stort sett 8-9 timer i bhg :) det går helt fint :)
 
7.30-16.15 her.
Nå har jo jeg permisjon og kan levere senere/hente tidligere.
 
07.30-08.15 til 15.30-17.00.

Mannen henter alltid kl 17.00, jeg henter ca kl 16.00.
 
Uff, ja det skjønner jeg:( Men du får ikke noe ekstra støtte da? Vet at mamma alltid jobbet redusert da hun var alene med meg. Men husker også at hun hadde dårlig råd.
Støtten på ca 1-6 tusenlapper i mnd (avhengig av hvor mye man tjener) vil aldri veie opp for lønna til en mann som jobber 100%. En samboer som jobber 100% bidrar med mye mer enn det. Det veier ofte ikke opp for å måtte betale husleia alene engang;) Bare et lite hjertesukk fra meg mot myten om at aleneforsørgere får så mye penger :)
 
Støtten på ca 1-6 tusenlapper i mnd (avhengig av hvor mye man tjener) vil aldri veie opp for lønna til en mann som jobber 100%. En samboer som jobber 100% bidrar med mye mer enn det. Det veier ofte ikke opp for å måtte betale husleia alene engang;) Bare et lite hjertesukk fra meg mot myten om at aleneforsørgere får så mye penger :)


Helt utenfor tema men har du bytta nick? Eller er det ny:cool::p
 
De dagene vi ikke har mulighet så er de der fra 07:30 til 17:00. Hadde alltid dårlig samvittighet, men vi hentet blide unger som fikk ekstra oppmerksomhet både tidlig og på slutten av dagen. Må man jobbe så må man jobbe. Og da blir det naturlig nok noen lange dager, men det tar de ikke skade av.
 
Da blir det lange dager i bhg fra mandag av da mest sannsynlig. Merker jeg får litt dårlig samvittighet, men det må bare bli sånn.
 
Da blir det lange dager i bhg fra mandag av da mest sannsynlig. Merker jeg får litt dårlig samvittighet, men det må bare bli sånn.
Du er langt fra den eneste som har barnet fulle dager i bhg :) syns ikke du skal ha dårlig samvittighet for det.
 
Du er langt fra den eneste som har barnet fulle dager i bhg :) syns ikke du skal ha dårlig samvittighet for det.

Sant det :) blir bare så uvant å ha så lite tid med henne. Men er jo sånn for de fleste ;)
 
Back
Topp