Hvor lange dager i bhg?

N

neledam

Guest
Her varier det veldig. Men de lengste dagene er hun der 7.30-15.45.

Hvis jeg skal begynne å jobbe 100% så blir det 7.30-16.30! Syns det høres så lenge ut.
 
Kommer an på når han er oppe, men som regel 8:15-15/15:30.
 
Som regel fra 08:30-16:00. Jeg føler også at det er lange dager, men forsøker å veie opp for det ved å hente tidlig når vi kan, og være så mentalt tilstede som mulig mellom henting og legging. Hun lider ingen nød, for hun trives veldig godt heldigvis. Men jeg har absolutt kjent på problemstillingen din.
 
6-7 timer

Leveres enten 7:30 eller 8:30
Hentes 14:30-15:00


Hender jeg leverer senere og henter senere. Hun sover 3 timer. Så må ha litt tid til lek også ;)
 
Han er leveres mellom 7-0830 og så hentes han mellom 15-16 alt etter når sambo er ferdig på jobb... Lengste dagen han har hatt var 7-17 fordi vi ikkje fikk hentet han og måtte be besteforeldre kjøre og hente...
 
Her varier det veldig. Men de lengste dagene er hun der 7.30-15.45.

Hvis jeg skal begynne å jobbe 100% så blir det 7.30-16.30! Syns det høres så lenge ut.
Her er de 7.45-16.15.
 
Når jeg jobber dagvakt: 07.30-15.10
Når jeg jobber kveld:Ca09.00-16.00-16.15
Når jeg har fri: ca 09-14.00-15.00
 
Last edited:
Er i bhg fra 07.30 til ca 15.45 :)
 
Som regel 07.30 til 15.30. Hvis jeg har fri eller skal på kveldsvakt leverer jeg han ca 8 og henter han 15.
 
Varierer fra dag til dag siden jeg jobber skift, jobber dag, kveld og helg. Noen ganger har jeg fri på hverdager.
Har jeg fri så er hun ofte hjemme med meg. Leverer jeg i bhg, så er det fra 10-14.30 ca.
Har jeg seinvakt leverer jeg 13.45 og hun blir henta 16.30.
Har jeg tidligvakt blir hun levert 07.45 og henta mellom kl. 15-16.
 
Mi går ikke i bhg enda:)
Storesøster går 60% da er hun som oftest fra 07-14,noen dager til 16.Før ble hun utrolig sliten når hun var fra 7-16,men nå ser jeg at det er en del energi igjen når hun kommer hjem så da gnager det ikke så mye på samvittigheten :)
 
Varierer veldig, leverer som regel kl syv og henter kl fire.
Da jeg var alene med eldste var han i bhg fra syv til fem, ikke så stas, men hadde ikke mulighet til annet da
 
Det varierer på vaktan mine :) begynner jeg 0745 er hun i bhg halv 8 til litt over 15 er ferdig 3 så :) og begynner jeg aften drar hun senest 10 eller senere spørs når hun vil og når jeg har fri får hun selv bestemme om hun vil i bhg eller ikke :)
 
Varierer veldig, om eg eg på jobb eg han der i litt over 8 timer så får han kortere dager når eg ikke er det :)
 
Varierer veldig, leverer som regel kl syv og henter kl fire.
Da jeg var alene med eldste var han i bhg fra syv til fem, ikke så stas, men hadde ikke mulighet til annet da

Hvis jeg begynner å jobbe 8-16 (noe som må skje en eller annen gang for det er den eneste arbeidstiden som passer) så blir det jo 9 timer i bhg her, merker jeg får dårlig samvittighet bare av tanken, men må jo jobbe 100%. Kommer jo nesten ikke til å se henne :(
 
Hvis jeg begynner å jobbe 8-16 (noe som må skje en eller annen gang for det er den eneste arbeidstiden som passer) så blir det jo 9 timer i bhg her, merker jeg får dårlig samvittighet bare av tanken, men må jo jobbe 100%. Kommer jo nesten ikke til å se henne :(

Kjenner igjen følelsen, det er ekstra vanskelig når man er alene og ikke har noen fast å spille på. Men det er bare slik man må ha det i perioder for å få det til å gå opp på andre arenaer, altså økonomi, dessverre =\
 
Hvis jeg begynner å jobbe 8-16 (noe som må skje en eller annen gang for det er den eneste arbeidstiden som passer) så blir det jo 9 timer i bhg her, merker jeg får dårlig samvittighet bare av tanken, men må jo jobbe 100%. Kommer jo nesten ikke til å se henne :(
Jeg vet tror ikke jeg hadde orka det. Passer meg fint å jobbe turnus nå, så jeg får sett henne mer. Hadde jeg hatt en 8-16 jobb hadde jeg nok søkt om å få jobbe 80%. Det måtte bare gått økonomisk.
 
Back
Topp