Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har to barn fra før som ikke er planlagte, første gikk jeg på pillen og andre ble unnfanget 8uker etter at storebroren ble født tiltross for at jeg fullammet.
Denne gangen er jeg gravid i pp7, og håper det går bra. Har hatt en ma i pp4 og kjemisk i pp3 og pp6
Ble gravid med lillesnuppa juli 2011, da hadde jeg vært utroolig dårlig med p-pillene siden januar 2011.. Så ikke helt planlagt, men absolutt ønsket og selvgjort Jeg sluttet så på pillen i september i år, testet positivt 21 november
Resultat av å "hoppe av i svingen". Uplanlagt, men velkommen. Fant det ut i går, og det har vel ikke godt helt opp for meg enda. Dette blir tredje barnet vår, og med forrige var det prøving i åtte mnd og bruk av PFC (måler fruktbare dager).
Vi bestemte oss for å begynne å prøve, for ca halvannet år siden. Sluttet på p-piller og tenkte at "det skjer når det skjer". Tiden gikk og jeg ble ikke gravid, vi prøvde ikke sååå hardt, men jeg begynte å stresse litt over at jeg kanskje ikke kunne bli gravid? Så jeg kjøpte en clearblue fertilitetsmonitor som fortalte meg nøyaktig når jeg hadde eggløsning. Da klaffet det i andre prøveperiode
Gikk på p-piller som gjorde at jeg ikke fikk mensen, så var litt spent på hvor lang tid det ville ta. Hadde mensen to ganger, regna oss fram til ca el begge gangene, satt andre gangen. Så drøyt to mnd etter pilleslutt.
Begynte i slutten av oktober, virker som om kroppen trengte en mnd på å komme seg etter ppilleslutt, vi hompa som gale i november, men ingenting skjedde, i des derimot, laber stemning i senga pga eksamenstida - to hump endte med graviditet! Ha ha