Hvor lang tid tok fødselen din?

44 timer fra første rie.. Skal ikke lyge, det var helt grusomt! 14 timer aktiv fødsel, 1 time pressrier

Kjente rieaktivitet fra kl 00.30 om natta. Ble regelmessige ca kl 09 (og ble målt til ca. 4 cm), ble sendt ut en tur for å se hvilken vei det gikk... Jm mente det kunne stoppe opp. Kjørte rundt et par timer, så var vi tilbake på føden kl 11 fordi jeg hadde så vondt,og hadde da 6 cm. Kom meg oppi badekaret kl 12.10 og 12.53 var hun ute. Pressrier i ca tjue minutt tror jeg.

Vannet gikk kl 23.30 og rieene startet rett etterpå og ble fort regelmessige.
Kom på sykehuset 00.45 hadde da 4 cm åpning. En time senere var det 8 cm. Jenta var ute kl 03.14 og da hadde jeg hatt pressrier i 15-20 min er førstegangs fødende.

Hadde rier i eit døgn før han var ute, men dei var uregelmessige og ikkje verken vonde eller effektive. Dei tok vatnet på 3 cm for å få noko til å skje. Var då i aktiv fødsel i 1t 50min!

Med nr 2 nå tok det 8 timer ca fra første vonde rie til han var ute ... Rier så varte i 2 min og over og hadde pauser på max 15 sekund :( intens fødsel rett og slett .. Godt det er over :)

1t og 40 min fra jeg våknet og gikk på do og kjente første rie til hun var ute. Tok 2t med mellomste.
Pressrier varte ikke lenge.

Jeg kom inn på sykehuset med 7-8 cm åpning. Hadde da våknet opp av murringer et par timer før. Hadde svake rier til de satte på skalpelektrode 0750, da startet pressriene, og ut kom hun 0800. Vet ikke hvordan jeg skal regne det i og med at jeg kom inn med såpass mye åpning uten å ha spesielt vondt. Pressriene varte i i underkant av 10 minutt.

40 minutter tok det hos meg, 15 min med pressrier. Veldig intenst. Var heldigvis på sykehuset for å sjekke babyen aktivitet når fødselen startet, eller hadde jeg nok fødet hjemme eller i bilen på motorveien :p Fikk beskjed om å ringe sykebil ved neste svangerskap.

Riene begynte 04.00, men ikke vonde og 12 min mellom.
Riene ble vonde i 10-tiden. Var på sykehuset 11.30 og hun kom kl. 15.20. Hadde da hatt pressrier i 40 minutt.

Back
Topp