Hvor lang tid tok det etter SA/MA før du ble gravid på nytt?

2pp, hadde en mens da jeg første pp fikk el ganske fort etter blødning var over. Fikk positiv test i går etter ma og cytoteckur 22.august ❤️

Gratulerer så mye! ❤️
Hadde MA selv i August. Vi stod over første PP, og er nå på vei inn i PP2. Krysser fingrene for at det klaffer her også!
 
Gratulerer så mye! ❤️
Hadde MA selv i August. Vi stod over første PP, og er nå på vei inn i PP2. Krysser fingrene for at det klaffer her også!
Takk ❤️ Masse lykke til, håper det er din tur nå ❤️
 
Gratulerer så mye! ❤️
Hadde MA selv i August. Vi stod over første PP, og er nå på vei inn i PP2. Krysser fingrene for at det klaffer her også!

Da ligger vi ganske likt i løypa. MA i august her også, og er nå i PP2. Krysser fingrene for at det går veien ❤️
 
Gratulerer så mye! ❤️
Hadde MA selv i August. Vi stod over første PP, og er nå på vei inn i PP2. Krysser fingrene for at det klaffer her også!

Samme her! Vi prøvde i første syklus etter MA, men uten hell. Er nå i andre syklus. Håper sånn for oss alle❤️
 
Da ligger vi ganske likt i løypa. MA i august her også, og er nå i PP2. Krysser fingrene for at det går veien ❤️

Samme her! Vi prøvde i første syklus etter MA, men uten hell. Er nå i andre syklus. Håper sånn for oss alle❤️

Så trist å høre at dere også har mistet. Men på en måte litt godt å kjenne at man ikke er alene også liksom ❤️
Krysser virkelig fingrene for oss alle tre i denne PP.
 
Hei! Ble gravid i PP2 etter MA. Håper det går veien denne gangen. Ønsker alle sammen lykke til❤️
 
Hvor raskt kunne dere begynne å prøve etter selve aborten?

Testet dere ut graviditeten først?
 
Hvor raskt kunne dere begynne å prøve etter selve aborten?

Testet dere ut graviditeten først?

Vi fikk beskjed om at vi kunne prøve med en gang. Jeg testet med jevne mellomrom for å fange opp svakere tester. Testet etter el etter å ha fått negativ G-test. Fikk el 18 dager etter dagen aborten skjedde. Ble ikke gravid på første syklus, men øyner et lite håp nå i min andre syklus.
 
Hvor raskt kunne dere begynne å prøve etter selve aborten?

Testet dere ut graviditeten først?

Her fikk jeg beskjed om å vente til etter første mens. Men av ulike grunner var vi ikke helt klare da, så vi startet prøvingen nå etter andre mens.

Jeg har ikke testet med graviditetstester etter MAen.
 
Her fikk jeg beskjed om å vente til etter første mens. Men av ulike grunner var vi ikke helt klare da, så vi startet prøvingen nå etter andre mens.

Jeg har ikke testet med graviditetstester etter MAen.
Takk for svar :) lykke til med prøvingen ❤️
 
Hvor raskt kunne dere begynne å prøve etter selve aborten?

Testet dere ut graviditeten først?
Fikk beskjed om å vente en syklus, men vi begynte igjen etter at blødningen var over og graviditetstesten negativ. Ble ikke gravid første syklusen, men på andre klaffet det.
 
Hadde MA i juli, fikk mensen etter 7 uker. Ble gravid første pp etterpå :) er nå gravid 5+3. Håper spiren sitter hele veien nå :)
 
Hadde MA i juli, fikk mensen etter 7 uker. Ble gravid første pp etterpå :) er nå gravid 5+3. Håper spiren sitter hele veien nå :)

Så godt å høre at det kan klaffe så tidlig ❤️ lykke til!
 
Ble gravid på pp4 etter MA og utskraping. Hadde en mens før det også, men det var før utskrapingen, så regnes ikke som en pp. Mistet i tidlig SA, og er nå i pp2 etter den igjen, og lurer på om jeg kan være gravid på nytt faktisk. Finner ut av det ila. nærmeste dagene ...
Ønsker deg masse lykke til :Heartred
 
Ble gravid på pp4 etter MA og utskraping. Hadde en mens før det også, men det var før utskrapingen, så regnes ikke som en pp. Mistet i tidlig SA, og er nå i pp2 etter den igjen, og lurer på om jeg kan være gravid på nytt faktisk. Finner ut av det ila. nærmeste dagene ...
Ønsker deg masse lykke til :Heartred

Krysser fingrene for deg ❤️
 
Hei dere ❤️

Jeg er nå i min første prøveperiode etter MA, og vil gjerne høre hvor lang tid det tok før dere ble gravid på nytt? Hvilken prøveperiode klarte du å bli gravid igjen? Har hørt så mye om at det kan gå både kort og lang tid ❤️

Heisann ❤️

Jeg hadde SA 7.juni i år, blødde i en uke og etter det så har jeg hatt mensen tre ganger til vanlig tid også ble jeg gravid i september. Vi bare lot alt gå sin tid, og tenkte at alt har en mening bak det som skjer i livet. Og vi har ikke brukt no eggløsning test osv, fant det ut igår og er nå 8uker på vei, mensen kom ikke til vanlig tid og jeg brukte litt tid på å få tatt blodprøver for å finne det ut :shifty::oops:

Masse lykke til, det vil komme når man minst aner det ❤️
 
Back
Topp