Hvor lang tid tok det etter SA/MA før du ble gravid på nytt?

Hadde MA i uke 10 i mars etter et ivf-forsøk(fryseegg). Ble naturlig gravid i juli (syklusen etter et mislykka ivf-ferskforsøk). Masse lykke til, håper det går veien for alle<3
 
Hei dere ❤️
Jeg er nå i min første prøveperiode etter MA, og vil gjerne høre hvor lang tid det tok før dere ble gravid på nytt? Hvilken prøveperiode klarte du å bli gravid igjen? Har hørt så mye om at det kan gå både kort og lang tid ❤️

Jeg hadde en MA i april, ble så gravid igjen i juni, altså etter 2pp. Den graviditeten endte dessverre i en SA i juli. Er nå gravid igjen etter 2pp, krysser fingrene for at det går veien denne gangen. :happy:
 
Jeg mistet i mars, fikk ikke mens igjen før det klaffet på ny, er vel anbefalt med en mens i mellom, så jeg var litt bekymret, men spiren sitter heldigvis ennå... Benyttet meg av eggløsningstester noe som gjorde at jeg hadde litt mer kontroll og følte jeg slappet av mer i kroppen:gen014 Masse lykke til:Heartpink
 
Jeg har fått positiv test nå i pp4 etter MA i uke 11. Håper spiren sitter denne gangen❤️
 
Vet at det er noen mnd siden tråden ble opprettet, men den er likevel til trøst, siden det dessverre hele tiden er noen nye som mister♥️
Etter både SA1 og SA2 ble jeg gravid på pp4. Nå har jeg hatt en MA og er spent på om forløpet blir likt som de gangene kroppen har ordnet opp selv.
 
Jeg hadde en MA i slutten av juli i fjor, mensen i september, gravid igjen i begynnelsen oktober, men mistet i uke 5(kjemisk). Mensen igjen i november, positiv test desember og ligger nå og ammer en nydelig skatt som er 3 mnd gammel :)
 
Har hatt to SA på rad uten mens i mellom, og er gravid igjen nå, også uten mens i mellom.
 
Hadde en MA i november 2019, ble gravid igjen i januar 2020. Han er snart 3 mnd gammel :Heartblue
 
Får kanskje oppdatere på min egen tråd også. Mistet i august, ble gravid igjen i desember på 4. forsøk (IVF denne gangen). Håper det holder hele veien ❤️
 
Jeg hadde en MA i slutten av juli i fjor, mensen i september, gravid igjen i begynnelsen oktober, men mistet i uke 5(kjemisk). Mensen igjen i november, positiv test desember og ligger nå og ammer en nydelig skatt som er 3 mnd gammel :)

Åå, håper på lignende historie her ❤️ Hadde MA 10+2 (fosteret sluttet å utvikle seg 9+0)i slutten av oktober 20, en mens før jeg var gravid igjen i starten av januar 21. Mistet i SA (evt kjemisk) 5+4 og venter nå på eggløsning for å kunne prøve igjen. Har heldigvis et normalt svangerskap bak meg, så vet at det kan gå bra
 
Får kanskje oppdatere på min egen tråd også. Mistet i august, ble gravid igjen i desember på 4. forsøk (IVF denne gangen). Håper det holder hele veien ❤️
Får oppdatere denne tråden enda en gang. Mistet den siste spiren også, så nå gjenstår det å se om/når jeg evt blir gravid igjen. Vi gir ikke opp ❤️
 
Hei dere ❤️

Jeg er nå i min første prøveperiode etter MA, og vil gjerne høre hvor lang tid det tok før dere ble gravid på nytt? Hvilken prøveperiode klarte du å bli gravid igjen? Har hørt så mye om at det kan gå både kort og lang tid ❤️

3 måneder etter MA og 2 uker etter SA.
 
Jeg hadde en komplett SA nå i mars. Begynte å kjenne eggløsningssmerter på CD20 (hvis man tenker at dagen SA startet ordentlig er CD1). Tok de 4 eggløsningstestene jeg hadde CD20-22 og fikk positiv test på CD22.
Fikk i går kveld en positiv graviditetstest (CD34, 12 DPO) :happy: Så denne gangen tok det bare 1 pp og ikke 20 som sist :rolleyes: Håper den sitter hele veien :Heartred
 
Etter MA tok det 1pp, og etter SA tok det 2pp.
 
Hadde MA 18.januar og fant ut forrige fredag at jeg er gravid igjen :)
Så da tok det ca. 3 måneder. Hadde bare en mens i mellom, og ustabil syklus, så det var flaks denne satt :Heartred
 
Kan jeg spørre dere som har hatt sa/ma, og som skal få litt oversikt over syklusen deres igjen for å prøve på nytt. Har dere noen tips? Når begynte dere å teste etter eggløsning etter dere mistet? Har dere noen gode apper dere bruker for å logge syklusen? :anyone
 
Kan jeg spørre dere som har hatt sa/ma, og som skal få litt oversikt over syklusen deres igjen for å prøve på nytt. Har dere noen tips? Når begynte dere å teste etter eggløsning etter dere mistet? Har dere noen gode apper dere bruker for å logge syklusen? :anyone

Hei. Disse tipsene gjør jeg nå for å se om vi får til å bli gravid første EL etter MA.
Jeg bruker appen Flo. Registrerte 1. syklusdag som 1.blødningsdag jeg fikk cytotec. Da vil appen kanskje regne ut sånn ca når du får EL og neste mens. Men slik var det ikke for meg, så ikke stol helt på det. Det er veldig individuelt når EL og mens kommer etter spontanabort.
1. Etter siste blødningsdag anbefaler jeg at du tar en g-test for å sjekke at hcg synker evt ta blodprøve hos legen.
2. Når g-tester begynner å se negative ut kan du begynne med EL-test for å se om du har EL.
3. Siden vi ikke helt vet når vi får EL, kan dere legge aksjer annenhver dag(etter det har sluttet å blø mtp infeksjonsfare) også se an mtp om du får mensen eller positiv g-test om noen uker.
I tillegg har jeg begynt med temping hver morgen og loggført det bare for å sammenligne det med testene jeg tar om det stemmer mtp EL eller mens. Akkurat der vet jeg ikke helt ennå, må bare vente og se.
Et siste tips er at jeg syns det hjalp veldig å finne svar på alle mine spørsmål på forumet her. Derfor ønsker jeg å svare så godt jeg kan og håper det kan hjelpe den neste som må gå gjennom dette:Heartbigred
 
Hei. Disse tipsene gjør jeg nå for å se om vi får til å bli gravid første EL etter MA.
Jeg bruker appen Flo. Registrerte 1. syklusdag som 1.blødningsdag jeg fikk cytotec. Da vil appen kanskje regne ut sånn ca når du får EL og neste mens. Men slik var det ikke for meg, så ikke stol helt på det. Det er veldig individuelt når EL og mens kommer etter spontanabort.
1. Etter siste blødningsdag anbefaler jeg at du tar en g-test for å sjekke at hcg synker evt ta blodprøve hos legen.
2. Når g-tester begynner å se negative ut kan du begynne med EL-test for å se om du har EL.
3. Siden vi ikke helt vet når vi får EL, kan dere legge aksjer annenhver dag(etter det har sluttet å blø mtp infeksjonsfare) også se an mtp om du får mensen eller positiv g-test om noen uker.
I tillegg har jeg begynt med temping hver morgen og loggført det bare for å sammenligne det med testene jeg tar om det stemmer mtp EL eller mens. Akkurat der vet jeg ikke helt ennå, må bare vente og se.
Et siste tips er at jeg syns det hjalp veldig å finne svar på alle mine spørsmål på forumet her. Derfor ønsker jeg å svare så godt jeg kan og håper det kan hjelpe den neste som må gå gjennom dette:Heartbigred
Kjempefint at du og dere andre deler! Jeg finner veldig mye trøst, motivasjon og støtte i forumet :Heartred Bare lei meg for at det tok 9 prøveperioder før jeg fant det og meldte meg inn. Hadde vært veldig nyttig og hyggelig hvis jeg hadde hatt det de første 8 månedene også! Men bedre sent enn aldri:)
 
Får oppdatere denne tråden enda en gang. Mistet den siste spiren også, så nå gjenstår det å se om/når jeg evt blir gravid igjen. Vi gir ikke opp ❤️
Hvordan går det med dere? :)
 
Hvordan går det med dere? :)
Lite spennende her.. Hos meg ble det oppdaget infeksjon i livmor, noe som har skapt mye problem med syklus etter jeg mistet. Har hatt to negative forsøk etter det (et fryseforsøk og en inseminasjon). Hvordan er det med deg, Martemor? Ikke mange ukene igjen nå ❤
 
Back
Topp