Hvor lang tid brukte dere?

ireness

Andre møte med forumet
Har noen spørsmål på hjertet[:)]

1. Hvor lang tid brukte dere før dere ble gravide?

2. Var det noe spesielt dere gjorde den mnd? (kjerringråd o.l.)

3. Var "magefølelsen" annerledes den mnd?

1. 14 dager

2. gjorde ingenting spesielt. Tenkte ikke på at vi var "prøvere" engang til å begynne med.

3. kjente det på meg med en gang.. noe var annerledes

ORIGINAL: Lina7

1. Hvor lang tid brukte dere før dere ble gravide? første gang var ikke planlagt, nå brukte vi 18mnd...

2. Var det noe spesielt dere gjorde den mnd? (kjerringråd o.l.) kun regelmessig sex, samt å tenke på noe helt annet..

3. Var "magefølelsen" annerledes den mnd? nei..

1. Hvor lang tid brukte dere før dere ble gravide?nesten 2 år

2. Var det noe spesielt dere gjorde den mnd? (kjerringråd o.l.) gikk på pergo dobbel kur min aller første pergo kur

3. Var "magefølelsen" annerledes den mnd? nei, varbare trøtter en vanlig så tok en test to dager etter jeg hadde sakt på jobbenat jeg var sinnsykt trøtt. alle bare men det er vi alle hehe. men jegvar noklitt ekstra. holdt på å sovne på bussen hjem fra jobb og det er ikke meg

1. Hvor lang tid brukte dere før dere ble gravide? Første med pilla, andre på fjrde forsøk men kklaffa ikke med EL de første tre mnd så i praksis så satt spira på første forsøk igjen [:)]

2. Var det noe spesielt dere gjorde den mnd? (kjerringråd o.l.) Nei, hadde bare jevnlig sex som vi ikke hadde de tre føørste pp grunna reising.

3. Var "magefølelsen" annerledes den mnd? Hehe.. ja den var vell det.

1. Hvor lang tid brukte dere før dere ble gravide? var ikke planlagt med førstemann,ble gravid første gang jeg hadde sex med faren til gutten min. ble sammen med en ny mann etter ett par år,og jeg brukte ikke noe prevansjon,og det tok 4 år før jeg ble gravid. men prøvde ordentlig kun det siste 1,5åra ca.

2. Var det noe spesielt dere gjorde den mnd? (kjerringråd o.l.) med andremann så sluttet vi til slutt bare å tenke på at vi ønsket oss unge.roet oss ned med at vi ikke fikk barn sammen. mnd etter var testen positiv. gjorde ikke noe annet annerledes den mnd.

3. Var "magefølelsen" annerledes den mnd? merket ikke noe med første,men med andre var jeg litt rar i magen en eller to uker før jeg skulle hatt mensen. vanskelig å forklare følelesen,bare følte på meg at det var noe der[:D]

Back
Topp