Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lina7
Har noen spørsmål på hjertet[:)]
1. Hvor lang tid brukte dere før dere ble gravide? første gang var ikke planlagt, nå brukte vi 18mnd...
2. Var det noe spesielt dere gjorde den mnd? (kjerringråd o.l.) kun regelmessig sex, samt å tenke på noe helt annet..
3. Var "magefølelsen" annerledes den mnd? nei..
1. Hvor lang tid brukte dere før dere ble gravide?nesten 2 år
2. Var det noe spesielt dere gjorde den mnd? (kjerringråd o.l.) gikk på pergo dobbel kur min aller første pergo kur
3. Var "magefølelsen" annerledes den mnd? nei, varbare trøtter en vanlig så tok en test to dager etter jeg hadde sakt på jobbenat jeg var sinnsykt trøtt. alle bare men det er vi alle hehe. men jegvar noklitt ekstra. holdt på å sovne på bussen hjem fra jobb og det er ikke meg
1. Hvor lang tid brukte dere før dere ble gravide? Første med pilla, andre på fjrde forsøk men kklaffa ikke med EL de første tre mnd så i praksis så satt spira på første forsøk igjen [:)]
2. Var det noe spesielt dere gjorde den mnd? (kjerringråd o.l.) Nei, hadde bare jevnlig sex som vi ikke hadde de tre føørste pp grunna reising.
3. Var "magefølelsen" annerledes den mnd? Hehe.. ja den var vell det.