Hvor lang tid brukte dere på å bli gravide etter spontanabort?

Huff da. Jeg er urolig jeg og. Fikk positiv test på dpo 11. er i dag dpo 14 og temp har gått ned de tre siste dagene. Er redd at jeg kommer å miste. Temp skal jo ikke gå ned etter dpo 11 ved positiv test.

Ble gravid etter 1,5 mnd på første MA og gravid igjen mnd etter på neste MA og tre mnd etter som satt . Nå merker jeg at det er lenge siden jeg hang her inne . Men mista 3 ganger i 2023 og hadde muligens to kjemiske og spira satt da våren 2024 . Så blitt gravid raskt og det har jeg tidligere også . Har 4 barn og tatt 2 aborter før barna . Det er en trøst å lese at andre blir gravid raskt for da har man jo selv et håp . Selv om det er så forskjell fra kvinne til kvinne . :) lykke til

Til dere som ble gravide igjen. Husker dere ca når eggløsning kom etter aborten? Blir det normal syklus eller kommer den senere?

Til dere som ble gravide igjen. Husker dere ca når eggløsning kom etter aborten? Blir det normal syklus eller kommer den senere?
Etter begge SAene kom den på cd 13/14. Etter MAen på cd 17. Har vanligvis el på cd 12, så bittelitt senere enn vanlig

Dette gir meg masse håp! Tusen takk! Jeg rakk nok egentlig aldri å bli så veldig gravid. Jeg tok blodprøve hos fastlegen da jeg mistenkte aborten, og da hadde jeg veldig lave hcg-verdier. Så graviditeten stoppet nok kun et par dager etter at den begynte. Blør mindre nå og det virker som at blødningene kommer til å stoppe ca når de pleier når jeg har vanlig menstruasjon.

Jeg har blødd mye så jeg var hos gynekologen i går å hun sa at hun ikke kunne se noe foster sekk men hun hadde vist glemte å se etter om det var graviditet utengor livmoren. Så hun sendte bare med en graviditetstest for og se om det er stigning på hcg men hun sa ikke noe mer om det
Hvordan går det med deg Teddy? Jeg føler skikkelig med deg. Jeg hadde tatt det veldig tungt om jeg fikk en ny spontanabort nå neste gang, så jeg håper skikkelig at du har gode mennesker rundt deg som tar vare på deg!

Hvordan går det med deg Teddy? Jeg føler skikkelig med deg. Jeg hadde tatt det veldig tungt om jeg fikk en ny spontanabort nå neste gang, så jeg håper skikkelig at du har gode mennesker rundt deg som tar vare på deg!
det er alltid tungt å miste men føler ikke at jeg kan sorge over det på en måte siden jeg ikke blir ikke noe yngre så da føler jeg at jeg ikke kan gjøre så mye mer enn å ikke tenke så mye på det å komme meg videre.

Huff da. Jeg er urolig jeg og. Fikk positiv test på dpo 11. er i dag dpo 14 og temp har gått ned de tre siste dagene. Er redd at jeg kommer å miste. Temp skal jo ikke gå ned etter dpo 11 ved positiv test.
Tempen kan fint gå ned når du er blitt gravid, den svinger veldig og dei fleste slutter å tempe ved positiv test fordi ein blir så stressa ❤️

Jeg opplevde SA i går. Første svangerskap og 40 år. Vi er veldig klar på å komme i gang og bli gravide igjen. Men jeg skal tilbake til ny kontroll på sykehuset og ny innvendig UL om 10 dager. Starta med økende blødning på tirsdag kveld og kraftige magesmerter. Så jeg fikk komme inn til lv og videre til gyn avd på sykehuset, hvor de gjorde ultralyd og de fant veldig mye godartete forandringer. Og jeg ble lagt inn observasjon siden de var usikker på om det var SA eller annet som gjorde at jeg blødde. Spent om de foreslår operasjon av det de fant først og om det ødelegger sjansen. Men veldig glad å høre at flere blir raskt gravide etter aborter :Heartbigred jeg hadde kommet til 6+4

Jeg opplevde SA i går. Første svangerskap og 40 år. Vi er veldig klar på å komme i gang og bli gravide igjen. Men jeg skal tilbake til ny kontroll på sykehuset og ny innvendig UL om 10 dager. Starta med økende blødning på tirsdag kveld og kraftige magesmerter. Så jeg fikk komme inn til lv og videre til gyn avd på sykehuset, hvor de gjorde ultralyd og de fant veldig mye godartete forandringer. Og jeg ble lagt inn observasjon siden de var usikker på om det var SA eller annet som gjorde at jeg blødde. Spent om de foreslår operasjon av det de fant først og om det ødelegger sjansen. Men veldig glad å høre at flere blir raskt gravide etter aborter :Heartbigred jeg hadde kommet til 6+4
Aborten kom etter jeg kom hjem.

Så trist å høre :Heartbigred håper dere blir raskt gravide igjen!

Jeg fikk positivt grav test 3 uker etter Sa. Mistet i 6+6.
Nå er jeg 4+4. men er litt urolig for høye hcg verdier. I 4+0 hadde jeg 352 og i dag 4+4 var den på 1200. Når jeg google er det langt over hva som er normalt. Har og lest på forumet her at høy verdier kan tyde på Trisomi 21.

Back
Topp