M-40756809
Flørter med forumet
Huff da. Jeg er urolig jeg og. Fikk positiv test på dpo 11. er i dag dpo 14 og temp har gått ned de tre siste dagene. Er redd at jeg kommer å miste. Temp skal jo ikke gå ned etter dpo 11 ved positiv test.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor mange uker er du?Huff da. Jeg er urolig jeg og. Fikk positiv test på dpo 11. er i dag dpo 14 og temp har gått ned de tre siste dagene. Er redd at jeg kommer å miste. Temp skal jo ikke gå ned etter dpo 11 ved positiv test.
Min kom på cd 23 (hadde økning men ikke helt positiv før det) , pleier å ha cd12/13.Til dere som ble gravide igjen. Husker dere ca når eggløsning kom etter aborten? Blir det normal syklus eller kommer den senere?
Hvordan går det med deg? Har du testet nå eller venter du litt til?Hvor lenge blødde dere? Jeg blødde i 8 dager, og tror jeg hadde eggløsningslim 11 dager etter første blødningsdag SA, men ikke helt sikker. Frister veldig å teste nå, samtidig så sier fornuften at jeg bør vente noen dager.
Etter begge SAene kom den på cd 13/14. Etter MAen på cd 17. Har vanligvis el på cd 12, så bittelitt senere enn vanligTil dere som ble gravide igjen. Husker dere ca når eggløsning kom etter aborten? Blir det normal syklus eller kommer den senere?
Fikk EL på CD18, vanligvis CD15-16. jeg hadde en komplett spontanabort i uke 10Til dere som ble gravide igjen. Husker dere ca når eggløsning kom etter aborten? Blir det normal syklus eller kommer den senere?

Hvordan går det med deg Teddy? Jeg føler skikkelig med deg. Jeg hadde tatt det veldig tungt om jeg fikk en ny spontanabort nå neste gang, så jeg håper skikkelig at du har gode mennesker rundt deg som tar vare på deg!Jeg har blødd mye så jeg var hos gynekologen i går å hun sa at hun ikke kunne se noe foster sekk men hun hadde vist glemte å se etter om det var graviditet utengor livmoren. Så hun sendte bare med en graviditetstest for og se om det er stigning på hcg men hun sa ikke noe mer om det
det er alltid tungt å miste men føler ikke at jeg kan sorge over det på en måte siden jeg ikke blir ikke noe yngre så da føler jeg at jeg ikke kan gjøre så mye mer enn å ikke tenke så mye på det å komme meg videre.Hvordan går det med deg Teddy? Jeg føler skikkelig med deg. Jeg hadde tatt det veldig tungt om jeg fikk en ny spontanabort nå neste gang, så jeg håper skikkelig at du har gode mennesker rundt deg som tar vare på deg!
Jeg er på CD13 idag etter SA og fremdeles negative LH tester. Har likevel tegn som tilsier eggløsning snart så håper det går denne gangenTil dere som ble gravide igjen. Husker dere ca når eggløsning kom etter aborten? Blir det normal syklus eller kommer den senere?

Det beste er jo når kroppen sier fra selvJeg er på CD13 idag etter SA og fremdeles negative LH tester. Har likevel tegn som tilsier eggløsning snart så håper det går denne gangen![]()
Lykke til denne prøveperioden!Tempen kan fint gå ned når du er blitt gravid, den svinger veldig og dei fleste slutter å tempe ved positiv test fordi ein blir så stressaHuff da. Jeg er urolig jeg og. Fikk positiv test på dpo 11. er i dag dpo 14 og temp har gått ned de tre siste dagene. Er redd at jeg kommer å miste. Temp skal jo ikke gå ned etter dpo 11 ved positiv test.
Fikk eggløsning på CD19 etter SA.Til dere som ble gravide igjen. Husker dere ca når eggløsning kom etter aborten? Blir det normal syklus eller kommer den senere?
Jeg klarte ikke å dy meg og har testet, men så langt kun negative testerHvordan går det med deg? Har du testet nå eller venter du litt til?
jeg hadde kommet til 6+4Aborten kom etter jeg kom hjem.Jeg opplevde SA i går. Første svangerskap og 40 år. Vi er veldig klar på å komme i gang og bli gravide igjen. Men jeg skal tilbake til ny kontroll på sykehuset og ny innvendig UL om 10 dager. Starta med økende blødning på tirsdag kveld og kraftige magesmerter. Så jeg fikk komme inn til lv og videre til gyn avd på sykehuset, hvor de gjorde ultralyd og de fant veldig mye godartete forandringer. Og jeg ble lagt inn observasjon siden de var usikker på om det var SA eller annet som gjorde at jeg blødde. Spent om de foreslår operasjon av det de fant først og om det ødelegger sjansen. Men veldig glad å høre at flere blir raskt gravide etter aborterjeg hadde kommet til 6+4
Så trist å høreJeg opplevde SA i går. Første svangerskap og 40 år. Vi er veldig klar på å komme i gang og bli gravide igjen. Men jeg skal tilbake til ny kontroll på sykehuset og ny innvendig UL om 10 dager. Starta med økende blødning på tirsdag kveld og kraftige magesmerter. Så jeg fikk komme inn til lv og videre til gyn avd på sykehuset, hvor de gjorde ultralyd og de fant veldig mye godartete forandringer. Og jeg ble lagt inn observasjon siden de var usikker på om det var SA eller annet som gjorde at jeg blødde. Spent om de foreslår operasjon av det de fant først og om det ødelegger sjansen. Men veldig glad å høre at flere blir raskt gravide etter aborterjeg hadde kommet til 6+4
håper dere blir raskt gravide igjen!