Hvor lang tid brukte dere på å bli gravide etter spontanabort?

Enda ikke fått det til, ble gravide i desember, men det var desverre tom fostersekk, så hadde abort på sykehuset i januar, og siden da har ingenting skjedd ❤️

Ble gravid 3 uker etter SA❤️
Kan jeg spørre om de var fra den dagen det kom ut, eller når du stoppa å blø? Samboeren og jeg kjørte på med en gang jeg stoppa og blødningen. Er redd for å miste eggløsningen, selv om jeg tar eggløsningtester som er negativ. Jeg mista embryoet 16. September.

Kan jeg spørre om de var fra den dagen det kom ut, eller når du stoppa å blø? Samboeren og jeg kjørte på med en gang jeg stoppa og blødningen. Er redd for å miste eggløsningen, selv om jeg tar eggløsningtester som er negativ. Jeg mista embryoet 16. September.
Så trist at du mista :Heartpink Jeg regna første dag i syklusen som den dagen jeg begynte å blø. 4.september. Eggløsning kom litt senere enn vanlig, syklusdag 18 istedenfor 14/15. Jeg testa over en uke med el tester før den ble positiv 22.september :Heartpink

Håper du finner eggløsning og at det klaffer på første forsøk- jeg var hvertfall letta når det gikk så fort

Så trist at du mista :Heartpink Jeg regna første dag i syklusen som den dagen jeg begynte å blø. 4.september. Eggløsning kom litt senere enn vanlig, syklusdag 18 istedenfor 14/15. Jeg testa over en uke med el tester før den ble positiv 22.september :Heartpink

Håper du finner eggløsning og at det klaffer på første forsøk- jeg var hvertfall letta når det gikk så fort
Jeg begynte å spotte 14. September og begynte å blø kraftigere 15 september. Samboer jobber turnus, så vi er redd for at eggløsningen kommer mens han har vakt. :nailbiting:

Jeg begynte å spotte 14. September og begynte å blø kraftigere 15 september. Samboer jobber turnus, så vi er redd for at eggløsningen kommer mens han har vakt. :nailbiting:
Vi prøvde dagene før og på eggløsning- da har det klaffet både med datteren min og nå- men det er jo ingen fasit :Heartpink

Jeg begynte også å spotte og ikke blød like mye 4.sep. 5.sep blødde jeg kraftig men tok utgangspunkt i 4.sep da det er det jeg har lest hvertfall

Ble gravid første eggløsning etter SA (hadde ikke menstrusjon mellom), den endte i MA. Etter MA ble jeg gravid på PP2, og er enda i den graviditeten nå uke 16+0. De på sykehuset sa at anbefalingene om å vente minimum en mens etter SA er utgått, og ikke noe som er et absolutt lenger - men hun sa at av erfaring så trengtes det en mens til for å få ut siste grums og lurt å få gjort den.

Dere som ble gravid første syklus etter dere mistet, hva sa dere til lege/jordmor angående termin? Siden man ikke har en mens å regne ut fra. Jeg tester etter el, så jeg vet hva en evt termin blir. Men kanskje det er mulig å få en ekstra ultralyd om man sier at man ikke vet? :hilarious:

Dere som ble gravid første syklus etter dere mistet, hva sa dere til lege/jordmor angående termin? Siden man ikke har en mens å regne ut fra. Jeg tester etter el, så jeg vet hva en evt termin blir. Men kanskje det er mulig å få en ekstra ultralyd om man sier at man ikke vet? :hilarious:
Jeg oppga «menstermin», altså første dag med ordentlig blødning, men sa at jeg var usikker pga SA begge gangene. Første gang fikk jeg henvisning til ultralyd for å sette termin. Det fikk jeg ikke nå med nr 2.

Jeg går ut i fra dagen jeg starta å blø. Selvom jeg blødde kraftigere dagen etter. Men jeg skal på privat UL om et par uker så vil få svar på om jeg har tenkt riktig da :Heartpink

Back
Topp