Hvor lang tid bruker nav?

Jessjess

Elsker forumet
Der du bor?

Har du sendt inn søknader om engagsstønad eller permisjon og fått svar? :)
 
Her tar de syyyykt lang tid. Eller jeg syntes det, er 4 uker siden jeg sendte det å ikke hørt no enda
 
Her tar de syyyykt lang tid. Eller jeg syntes det, er 4 uker siden jeg sendte det å ikke hørt no enda

såpass.. :) da får jeg bare smøre meg med tålmodighet!! er bare to uker siden det ble sendt herfra.. :p haha..
 
Sendte inn søknad om engangsstønad i uke 26 og fikk penger i uke 28. Da måtte jeg også sende inn ny bekreftelse i uke 27. Her går ting fort
 
hm.. spennende.. er like gøy å sjekke postkassen hver dag ^^ hehe
 
De er sikkert mykje raskere enn meg:p eg har fått somla meg til å skrive ut papirene, men det blir vel med det en stund:p syns det så så vansklig ut:p
 
De er sikkert mykje raskere enn meg:p eg har fått somla meg til å skrive ut papirene, men det blir vel med det en stund:p syns det så så vansklig ut:p
hehhe ja, ble glad når jeg "bare" skulle søke engangsstønad!! for resten så så innviklet ut!
 
Her brukte de under ei uke! Ble helt satt ut jeg. Ringte og skulle spørre om noe annet like etter, og ho kundebehandleren reagerte sjøl på hvor kort tid det hadde tatt, når ho fikk meg opp på skjermen og så dato for mottatt og dato for ferdig behandla. Nå venter jeg bare på svar på søknad om svangerskapspenger :)
 
Tror Oslo sier se skal bruke rundt 6 uker. Derfor jeg sendte inn 7 uker før fordi jeg regnet med at de alle er borte i påsken :p
 
Ikke sendt inn noe enda, men snakka med venninna mi som jobber i Nav her og det holdt med 1 mnd.. Så må få gjort det snart :)
 
Hehhe :) :)

Det er kjekt å ha kjentfolk i systemet - som vet hvor lang tid det kan ta.. Det er jo sikkert forskjellig fra kontor til kontor tenker jeg.. :)
 
Tok 3-4 uker her. FIkk først brev om at søknaden var mottat 12. februar, og brev i går med vedtaket.
 
Tok 3-4 uker her. FIkk først brev om at søknaden var mottat 12. februar, og brev i går med vedtaket.

åh, det var jo veldig bra at du fikk brev om at søknaden var mottat.. det er jo en ting jeg går å lurer på - om de i det hele tatt har mottat den :p haha
 
Haha går visst fort her, for jeg fikk visst pengene for to dager siden ;-) haha
 
Haha går visst fort her, for jeg fikk visst pengene for to dager siden ;-) haha
Er det engangsbeløp? For vi får vel ikke pengene på forskudd for permisjonen?


-- tasting fra mobil --
 
Merker jeg begynner å bli litt stresset over at jeg ikke har hørt noe fra NAV. Hadde vært greit med en beskjed om at papirene er mottatt. Har ikke søkt om engangstønad jeg da, så tar vel litt lengre tid
 
Back
Topp