Hvor lang reise har dere?

Haha - tror det går bra om, ikke jeg har max vondt da, får han er ganske rolig av seg sånn sett.. Men hater at jeg har det vondt, så om det plutselig blir mye værre kan det nok hende det ikke tar fullt 30min å komme seg dit[emoji23][emoji23]

Haha- jeg hater å kjøre bil om dagen, da alle bevegelser er vonde, så her blir det ingen råkjøring [emoji23] føder heller på E6 ass [emoji23]
 
Jaja, håper du treffer på da [emoji6]men den går hele døgnet eller? [emoji27]

Er ikke så stressa for det :) Rekker vi ikke ferge nr en så går det en ny ikke lenge etter, og på kveldstid kan vi ringe og be de vente om det treffes sånn. Og sykehuset tenker på fergene og mulighetene jeg har for å komme fort inn, så på kveld- og nattestid ber de meg ikke nødvendigvis om å vente litt til eller hva jeg skal si. Og er det akutt og ambulanse blir involvert så går fergene uansett om den skal eller ikke. Vi kan uansett ikke løpe ut døra og dra, for storebror skal leveres til barnevakten (eller vente på barnevakten om det er etter leggetiden hans). Så det med kjøretid til sykehuset er nok det siste vi tenker over nå i ventetiden tror jeg[emoji28]

Det gikk bra med førstemann så regner med det går like bra denne gangen ;)
 
Her tar det kanskje 15 min med bil til sykehuset[emoji4] Helt klart lenger i rushtiden, så får håpe jeg slipper unna det!
 
Tja, 50-60 min til nærmeste hvis baby holder seg inne i 3 uker til og jeg kan kutte ut smertestillende innen 2 uker. Hvis ikke så blir det mellom 1 1/2 til 2 timer til sykehus.
 
Er ikke så stressa for det :) Rekker vi ikke ferge nr en så går det en ny ikke lenge etter, og på kveldstid kan vi ringe og be de vente om det treffes sånn. Og sykehuset tenker på fergene og mulighetene jeg har for å komme fort inn, så på kveld- og nattestid ber de meg ikke nødvendigvis om å vente litt til eller hva jeg skal si. Og er det akutt og ambulanse blir involvert så går fergene uansett om den skal eller ikke. Vi kan uansett ikke løpe ut døra og dra, for storebror skal leveres til barnevakten (eller vente på barnevakten om det er etter leggetiden hans). Så det med kjøretid til sykehuset er nok det siste vi tenker over nå i ventetiden tror jeg[emoji28]

Det gikk bra med førstemann så regner med det går like bra denne gangen ;)
Aha, men er jo fort lettere om man kan ringe så de venter og alt sånn da[emoji16][emoji16]
 
Her er typen faktisk mest redd for å ikke finne parkering :p ganske trangt utenfor kk og sist jeg var på ultralyd så var parkeringen stengt pga det var fullt :p
 
5-10 min! Så tenker at vi kan drøye leeeenge hjemme.. Hadde 30 min til sykehuset sist, det var en vond biltur, rier ut av en annen verden. Stakkars dere med flere timer kjøring eller evt ferge!
 
Ca 30-35 min kanskje
 
Back
Topp