Hvor lang reise har dere?

1.5 time. Må vel plusse på ein god del i rushen. Men har hatt god tid med dei to første, så stresser ikkje.
 
Ti min[emoji4] Åssen klarer dere med mange mil og tilogmed ferge å beholde roen a? Kjente jeg ble stressa på deres vegne jeg[emoji85]
 
Kommer an på om fergetidene klaffer, men om den gjør det så er det ca 40 min? :) Er bare en kort fergetur da og har tre avganger i timen, utenom sein kveld og nattestid - da går den en gang i timen.
 
40-45 min ca. Men er det rush så tar det MYE lengre tid :p Bor rett utenfor Bergen, og kan havne i kø flere steder på veien. Satser på det er grei trafikk nå når fellesferien straks er i gang:)
 
Ca 30 min :) kan ta litt lengre tid om det er mye biler og kø :p
Hehe, det er sant, glemmer de andre som bruker veien[emoji23][emoji23] håper ikke jec treffer morgen rushet innover til nabo by'n[emoji33][emoji33][emoji33] der sykehuset er! Masse folk som "pendler" dit daglig for å jobbe! [emoji27][emoji27][emoji33] får satse på å ungå den! [emoji23]
 
  • Liker
Reactions: k90
22 minutter fra parkeringsplass til parkeringsplass [emoji23] gjett om samboeren har sjekket d a [emoji23]
Samboer her har ikke sjekka og mener det tar 15-20min[emoji23] set han ikke tenker på er at man må jo ganske langt inn i byen for å finne sykehuset er ikke ved kommunegrensen lizm[emoji23][emoji23] men jeg vet det tar ca 30min[emoji6]
 
Samboer her har ikke sjekka og mener det tar 15-20min[emoji23] set han ikke tenker på er at man må jo ganske langt inn i byen for å finne sykehuset er ikke ved kommunegrensen lizm[emoji23][emoji23] men jeg vet det tar ca 30min[emoji6]

Haha- du får huske å distrahere han når han skjønner at d tar lengre tid å kjøre da [emoji23]
Han min trodde seriøst at vi måtte ringe ambulanse når vi skulle innover, og trodde at vi måtte dra på første rie de mannfolka våre er ganske så søte innimellom!
 
Haha- du får huske å distrahere han når han skjønner at d tar lengre tid å kjøre da [emoji23]
Han min trodde seriøst at vi måtte ringe ambulanse når vi skulle innover, og trodde at vi måtte dra på første rie de mannfolka våre er ganske så søte innimellom!
Haha - tror det går bra om, ikke jeg har max vondt da, får han er ganske rolig av seg sånn sett.. Men hater at jeg har det vondt, så om det plutselig blir mye værre kan det nok hende det ikke tar fullt 30min å komme seg dit[emoji23][emoji23]
 
Back
Topp