Hvor lang arbeidsdag har du?

Jeg har fleksitid, så jeg kommer og går stort sett når jeg vil. Men har 40 timers arbeidsuke, så resultatene må stå til det :)

Har også lang reisevei, det er slitsomt. Særlig når NSB ikke funker :mad:

Jobber 7,5t. "bare" 60%, og er stort sett alene med 3 stk. To skolebarn som har en masse lekser.
Så har vi fritidsaktiviteter 3-4 dager i uka...
Takler det? Tja.. Har jeg noe valg?

Skjønner at så lang reisevei stjeler mye tid fra deg!!! De fleste bruker nok ikke så lang tid...

Har 7 - 15 jobb. Bhg og sfo 5 min unna. Huset vårt 5 min unna både fra bhg sfo og jobben. Så som regel hjemme til 1530. Har ansvaret for det aller meste her også

Mannen jobber fra både 05 og 06 til langt utpå dagen. 16 til muligens 2030. Ikke så mye han får gjort da :-P

Nå jobber jeg bare 50% enda, for frøkna får ikke barnehageplass her før til høsten. Da skal jeg opp i 100% stilling.
Jeg er utrolig heldig og har full fleksitid, så lenge jeg jobber så så mange timer i måneden er det uansett hvilke dager jeg jobber og hvor mye om dagen. Har barnevakt 1-3 ganger i uken, da jobber jeg som regel 08.30-15.30.
Når jeg ikke har barnevakt så er frøkna med meg på jobb, og da kan det bli alt mellom 1 time til 5 timer, alt etter hvor tålmodig hun her. :)

Akkurat nå bor vi 40 sekund gåtid fra jobben min, elsker det. :D

Jobber 7,5 time, 4 dager i uken.
Jobber i bhg som ungene går i. Har ca 7 min til og fra jobb.

Er fornøyd ja :D

Har bundet tid på jobb man-ons-fre 8.30-14.15, tirs 8.30-15.45 og tors 8.30-15.15.

Men jeg jobber mye mer enn det. Er lærer, så som regel er jeg på jobb fra 8-15.45 hele uka, pluss at jeg jobber en time eller to om kveldene. Og i tentamensrettingsperiodene har jeg 12-16 t dager. Slitsomt!

Jeg leverer treåringen i bhg 7.30 ca og henter han 16.15, blir jeg senere hjem henter mannen.

Mannen har hjemmekontor (selvstendig næringsdrivende) så han kan jo gjøre som han vil. Men for å få inntekt jobber han sikkert 50-60 t uka...

arbeider turnus så arbeidstidene varierer.
dagvakt fra 7.30 - 14.45
senvakt fra 14.30 - 21.45

vaktene er like om det er ukedag eller helg;)

Jeg jobber 4 timer hver dag, vi bytter på å hente i bhg, leveringen står jeg for :) veldig fornøyd med situasjonen :)

Jeg har 66% stilling. Har 12 nattevakter på 10 timer og 4 dagvakter på 7 timer på 6 uker. Helt perfekt!! Mye fritt og kun 2 dagvakter som jeg må levere snuppa før kl 8, barnehage og jobb er ikke langt unna.

Jobber 71/2 time,har barna i den barnehagen som jeg jobber,5 min kjøring en vei:-)
Den som kommer først hjem av meg og mannen begynner på middagen og husarbeidet
deler vi på:-)
Guttene er og så store at de har faste oppgaver de skal gjøre hver dag:-)
Så dagene går greit,selv om jeg selfølgelig skulle hatt er tid mex ungene:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Jeg er heldig og jobber 7.30 - 15.00 Jeg får da levert i barnehagen og siden mannen min begynner 06.00 er han ferdig tidlig så snuppa blir hentet 14.30 i barnehagen hver dag :) Og jeg kommer hjem til ferdig middag :)
Har også en svigemor som liker å passe snuppa en dag i uka så da kan jeg begynne 07.00 og være ferdig 14.30 :) Godt å ha fleksitid på jobben.
Og ingen av oss jobber helg så da er det bare familie kos som står på planen :love2 :love2 :love2

Jeg har flexitid og det gjør at hverdagen går opp. Men det er klart at i perioder så er det hektisk. I utgangspunktet så har jeg 9 timers arbeidsdag, men jobber nok mye mer. Har hjemmekontor en dag i uka. Jeg har 26 timer i uka som er bundet, resten disponerer jeg selv om jeg vil. Ofte har jeg en lang kveld i uka, samt at jeg jobber en del i helgene/kveldene hjemme. Det gir meg mer frihet med ungene. Jeg trives, men det er stress
Jeg har kort vei til jobb, noe som gjør at jeg kan levere ungene til skolestart og så rekke å være på jobb selv til 845.
I terminprøvetiden og eksamensperiodene så har jeg veldig lange dager og da er det mannen som må ta alt hjemme. Det er en grunn til at jeg møter sommerferien kneståående hvert år

Bare kjøringen din til og fra hørtes utrolig slitsom ut, skjønner godt at det blir vanskelig å få nok tid når du er hjemmefra så lenge.

Jeg jobber 8-timers vakter, fra 15 til 23. Jeg har redusert jobben til bare 50%, det var vår måte å få hverdagen til å gå opp på uten stress. Nå slipper vi å ha lillesøster i barnehage, og det blir nok tid til alt som skal gjøres hjemme. Mannen min jobber 40 timer uken med flexitid, så han får uten problemer gjort sin del med barna og husarbeidet også.

Jeg jobber fra ca 07:30-15:30 hver dag.
Kjører hjemmefra 07, hjemme igjen ca 16:30.
Er alene om omsorgen 90% av tiden så det er stressende til tider, men alt går.

Back
Topp