Hvor kommer damene her inne fra?

Har termin 25.sep og skal føde i Kristiansund. Enn du?
Jeg har termin 9.september. :) Har en time i morgen for å diskutere fødested, men tror jeg skal føde hjemme.

Oi, så spennende da :) Har du mange fra før? Dette er min første, så hadde aldri turt å føde hjemme!
Jeg har 2 fra før, har født begge dem hjemme også. :) Det er viktig å føde et sted der man føler seg helt trygg, du får det nok bra i Kristiansund. :) Bor du langt unna sykehuset?

Spennende! Hvordan vil du da ha fødselen?
For meg er det viktig å ha fødselen så rolig og fredelig som mulig. Ingen unødvendige forstyrrelser, ingen unødvendige undersøkelser, ingen medisiner som ikke babyen eller jeg strengt tatt ikke trenger, ikke flere folk enn nødvendig osv. Bare fred og ro, så jeg kan konsentrere meg selv. :)

For meg er det viktig å ha fødselen så rolig og fredelig som mulig. Ingen unødvendige forstyrrelser, ingen unødvendige undersøkelser, ingen medisiner som ikke babyen eller jeg strengt tatt ikke trenger, ikke flere folk enn nødvendig osv. Bare fred og ro, så jeg kan konsentrere meg selv. :)
Spennende ;) Du får fortelle hvordan det gikk når den tid er der da ;)

Jeg har 2 fra før, har født begge dem hjemme også. :) Det er viktig å føde et sted der man føler seg helt trygg, du får det nok bra i Kristiansund. :) Bor du langt unna sykehuset?
Skjønner, syns det er kjempe tøft gjort :) Jeg hadde nok aldri turt å føde hjemme i tilfelle komplikasjoner. Har fått anbefalt Kr.sund over Molde fra de fleste så når vi får velge selv så ble det Kr.sund, selv om det er ca en og halv time å kjøre.

Back
Topp