Hvor kjenner dere spark?

Rutla

Forumet er livet
jentene i juni13
VIP
Jeg kjener mest spark/ bevegelse helt nede ved skambeinet, føles som hun sparker meg i urinblæra og i rumpa:p så føler hun ligger langt nede:p

Var en periode han bare sparket ganske langt opp på høyre side, ble skikkelig øm ;) Men no er det litt overalt :) En dag her så vistes det kjæmpe godt på magen hvor han låg, det var arti det :D

Jeg kjenner ikke så mye spark,men merker bevegelse (har morkaka på fremsiden),men kjenner noe langt nede som tiltider presser på urinblæra :)Men tror han ligger med hode ned og ryggen mot venstre side,kjennes iallefall slik ut.

OVERALT!!! :P Men mest på venstre siden og helt nederst.

Er overalt :p hun legger seg helt ned å når hun da sparker så kjennes det ut som hun sparker meg i tarmen :p ikke merket så mye spark i blæra enda :p

På høyre side (gutten) kjenner jeg det oppe og veldig kraftig.. på venstre side (jenta) kjenner jeg det helst på blæra.. :p

Sent from my HTC One V using BV Forum

Kjenner mest nederst på høyre og venstre side...ligger nok på tvers for kan kjenne noe som kjennes ut som hode på ene siden og mer trampespark på andre siden :) Kjempebehagelig når han strekker seg ut...føles som at magen skal revne :P Kjenner innimellom andre steder også. men er nok på tvers som er favorittstillinga :)
Stas å kjenne så mye bevegelse da...med storesøster kjente jeg mye mindre ettersom morkaka lå foran :)

Jeg kjenner spark nede ved urinblæra og oppe ved ribbeinene. Ellers ser jeg bevegelser rundt om i hele magen. Men det er kanskje aller mest oppe ved ribbeinene ;) Tror ikke hun har festet seg så tidlig da, men liker tydeligvis å ligge med hodet ned tror jeg, spennende å se om hun ligger med hodet ned på legeundersøkelsen til uka.

På 3d lå hun med hodet ned :)

På høyre side (gutten) kjenner jeg det oppe og veldig kraftig.. på venstre side (jenta) kjenner jeg det helst på blæra.. :p

Hvordan er det med tvillinger egentlig, er dem våken samtidig, kjennes sparkene tydeligere fra de andre barna, og sånne ting? :) Ble litt nysgjerrig :)

Nå trur jeg hun har snudd seg rimelig godt. Hun bokser meg nederst i magen og sparker øverst på høyreside. Hååååper hvertfall at det ikke er omvendt:p

Hvordan er det med tvillinger egentlig, er dem våken samtidig, kjennes sparkene tydeligere fra de andre barna, og sånne ting? :) Ble litt nysgjerrig :)

Nå er de begynt å sparke ca samtidig. Men gutten er mye mer aktiv..eller han kjenner jeg mye bedre. I forhold til tidligere svangerskap synes jeg han sparker like hardt som bare en. Hele magen beveger seg jo. :p og de er like store som bare en, så vil ikke tro de er noe svakere. De har vel bare litt mindre plass til å få skikkelig slagkraft. ;) eneste forskjellen er at jeg har mer bekymringer for plutselig må man kjenne etter at begge sparker. Med en i magen kjenner man spark, og alt er bra. Jeg kjenner spark og må konsentrere meg om at begge sparker. Blir lettere og lettere jo tydligere sparkene har blitt da. :)

Nå er de begynt å sparke ca samtidig. Men gutten er mye mer aktiv..eller han kjenner jeg mye bedre. I forhold til tidligere svangerskap synes jeg han sparker like hardt som bare en. Hele magen beveger seg jo. :p og de er like store som bare en, så vil ikke tro de er noe svakere. De har vel bare litt mindre plass til å få skikkelig slagkraft. ;) eneste forskjellen er at jeg har mer bekymringer for plutselig må man kjenne etter at begge sparker. Med en i magen kjenner man spark, og alt er bra. Jeg kjenner spark og må konsentrere meg om at begge sparker. Blir lettere og lettere jo tydligere sparkene har blitt da. :)

Ja, det er vell sånn, dem har jo ikke like god plass som bare en :)
Skjønner du kjenner etter om begge sparker ja, vet hvor bekymret jeg kan være noen ganger, og jeg har bare en og tenke på :p Så kan tru det blir "dobbel bekymring" noen ganger, men også mye dobbel glede :)

Ja, det er vell sånn, dem har jo ikke like god plass som bare en :)
Skjønner du kjenner etter om begge sparker ja, vet hvor bekymret jeg kan være noen ganger, og jeg har bare en og tenke på :p Så kan tru det blir "dobbel bekymring" noen ganger, men også mye dobbel glede :)

Men sånn har vi det jo alle innimellom, at vi må stoppe opp og kjenne etter om de faktisk beveger seg i magen ;)

Noen ganger sparker h*n så langt ned at jeg lurer på om h*n har tenkt å bryte seg ut :eek:
Samme her! Virker som utgangsdøra er yndlingsstedet å sparke.. Men egentlig er det litt overalt. Kanskje det bare kjennes ekstra godt på "hufsetufsa"?

Sent from my GT-S5360 using BV Forum

Kjenner aller mest på høyre side...og mest nede egentlig....MEN i det siste, og da spesielt i dag så har tøtta funnet ut at det tydeligvis er kjempe kjekt å spenne mamman i ribbena på høyre side....har følt skikkelig press under ribbena i dag...håper ikke dette fortsetter så masse :-p

Har kjent mest nede på magen, men det kjennes ut som hun ligger mye med rompa/ryggen mot magen for det er veldig hardt og tiltider smertefult. er det flere som kjenner til dette?

Veldig koslig å kjenne spark og bevegelse inne i magen :)

Back
Topp