Hvor kjenner dere spark?

Overalt! Så mye mer med lillebror enn storesøster :) kjenner han snur og vrir seg rundt :) men kanskje mest på høyre side, i navle-høyde :)

Han ligger med hodet ned, og har gjort det i mange uker - kan fortsette med det, sånn som storebror :) Kjenner boksing nede på høyre side og spark øverst på høyre side :) Har morkaka foran denne gangen også, men kjenner spark og bevegelse veldig godt likevel :)

Mest i navlehøyde. Av og til kjennes det ut som han sparker mot tarmen eller noe, skikkelig ubehagelig :confused:

Jeg kjenner spark over alt :) Da jeg var hos legen igår, lå lille nurket med hodet ned og beina opp. Kjente det godt i ribbeina, for å si det sånn. :P

Har kjent mest nede på magen, men det kjennes ut som hun ligger mye med rompa/ryggen mot magen for det er veldig hardt og tiltider smertefult. er det flere som kjenner til dette?

Veldig koslig å kjenne spark og bevegelse inne i magen :)

Det er ofte hardt her også.. Var litt vondt tidligere idag faktisk, sleit med å finne en god stilling å ligge i.

Kjenner spark så å si nesten alltid på min høyre side, litt nedforbi navlen. Er også alltid der jeg kjenner mini legger seg med fua/rygg/hode ut mot magen, blir steinhardt!<3:) Har aldri kjent spark på venstre side. Da er kanskje morkaka flyttet seg dit?

Føler han kaver seg rundt omkring, og sparker der han føler for. Han er overalt, hele tiden :P

Back
Topp