Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjør jeg ogsåJeg kjener mest spark/ bevegelse helt nede ved skambeinet, føles som hun sparker meg i urinblæra og i rumpaså føler hun ligger langt nede
![]()
På høyre side (gutten) kjenner jeg det oppe og veldig kraftig.. på venstre side (jenta) kjenner jeg det helst på blæra..
Sent from my HTC One V using BV Forum
Hvordan er det med tvillinger egentlig, er dem våken samtidig, kjennes sparkene tydeligere fra de andre barna, og sånne ting?Ble litt nysgjerrig
![]()
Nå er de begynt å sparke ca samtidig. Men gutten er mye mer aktiv..eller han kjenner jeg mye bedre. I forhold til tidligere svangerskap synes jeg han sparker like hardt som bare en. Hele magen beveger seg jo.og de er like store som bare en, så vil ikke tro de er noe svakere. De har vel bare litt mindre plass til å få skikkelig slagkraft.
eneste forskjellen er at jeg har mer bekymringer for plutselig må man kjenne etter at begge sparker. Med en i magen kjenner man spark, og alt er bra. Jeg kjenner spark og må konsentrere meg om at begge sparker. Blir lettere og lettere jo tydligere sparkene har blitt da.
Sent from my HTC One V using BV Forum
Ja, det er vell sånn, dem har jo ikke like god plass som bare en
Skjønner du kjenner etter om begge sparker ja, vet hvor bekymret jeg kan være noen ganger, og jeg har bare en og tenke påSå kan tru det blir "dobbel bekymring" noen ganger, men også mye dobbel glede
![]()
Noen ganger sparker h*n så langt ned at jeg lurer på om h*n har tenkt å bryte seg ut![]()
Samme her! Virker som utgangsdøra er yndlingsstedet å sparke.. Men egentlig er det litt overalt. Kanskje det bare kjennes ekstra godt på "hufsetufsa"?Noen ganger sparker h*n så langt ned at jeg lurer på om h*n har tenkt å bryte seg ut![]()