hvor kjenner dere spark??

De er en god del nedover, kjennes nesten ut som ungen er på vei ut :P Også er de av og til på siden, og av og til hit og dit. Mye romstering ;)
 


**AM** skrev:


Tossa skrev:


**AM** skrev:
Kjenner bare spark lavt nede i magen litt ut mot venstre side. Kjenner hodet oppe på navlenivå, litt mor høyre.
Akkurat sånn var det med forrige, også...han satt i seteleie iallefall fra uke 28->fødsel.


åneiånei, er d er tegn på seteleie at sparkene kun holder seg helt nederst??



nei, nei..trenger ikke bekymre deg for det på en god stund ennå. Jeg har et smalt bekken som kan være årsak til at babyen legger seg slik...

Har blitt forberedt på at det er mulig for nytt seteleie, men tenker ikke så mye på det ennå.


phew!!

de siste dagene nå så tror jeg ho har  begynt å snu på seg inni der...for nå kjenner jeg plutselig spark oppe/over navlen..OG sett spark fra utsida..så begynner å skje ting nå =)
 
Uææ, nå kjente jeg plutselig noen som snek seg opp bak de nederste ribbeina mine! Bråreiste meg opp for å "riste" henne ned igjen:p
 


Imsa skrev:
Uææ, nå kjente jeg plutselig noen som snek seg opp bak de nederste ribbeina mine! Bråreiste meg opp for å "riste" henne ned igjen:p



hahah!!
 


Tossa skrev:


Imsa skrev:
Uææ, nå kjente jeg plutselig noen som snek seg opp bak de nederste ribbeina mine! Bråreiste meg opp for å "riste" henne ned igjen:p



hahah!!



Det er helt sinnsykt med liv her i dag/denne uken. I sted må hun ha sparket med hælen rett inn i hånden min, og nå kjenner jeg noe mindre og spissere nede ved blæren. Opprettholder hun det aktivitetsnivået hun har hatt de siste ukene når hun kommer ut også, får vi en real utfordring tror jeg...:p
 


Imsa skrev:




Det er helt sinnsykt med liv her i dag/denne uken. I sted må hun ha sparket med hælen rett inn i hånden min, og nå kjenner jeg noe mindre og spissere nede ved blæren. Opprettholder hun det aktivitetsnivået hun har hatt de siste ukene når hun kommer ut også, får vi en real utfordring tror jeg...:p


det har tatt seg opp her også de siste dagene...love it ! :)

hehe, de sier jo at når ungen er aktiv i magen så blir den rolig når den kommer ut !
er jo lov å håpe da...hehe..
 
Back
Topp