hvor kjenner dere spark??

Tossa

Flørter med forumet
herregud hvor fort man glemmer...

anyway, hvor i magen kjenner dere sparkene??
mine kjennes heeelt nedi magen/rett over skambeinet...føler liksom aldri
at de kommer noe lenger opp...men d er kanskje normalt d??
hehe..skikkelig teit spm da, men kjekt å vite =)
 
Kjenner bare spark lavt nede i magen litt ut mot venstre side. Kjenner hodet oppe på navlenivå, litt mor høyre.
Akkurat sånn var det med forrige, også...han satt i seteleie iallefall fra uke 28->fødsel.
 


**AM** skrev:
Kjenner bare spark lavt nede i magen litt ut mot venstre side. Kjenner hodet oppe på navlenivå, litt mor høyre.
Akkurat sånn var det med forrige, også...han satt i seteleie iallefall fra uke 28->fødsel.


åneiånei, er d er tegn på seteleie at sparkene kun holder seg helt nederst??
 
spark helt nede her og .. men det betyr ikke setefødsel... har hatt de slik med de andre og :)) de snudde seg riktig mangen uker før fødselen :)
 
Jeg kjrenner det "overalt", fra skambeinet til over navlen. Innimellom kjennes det ut som det må være minst 2-3 stykker der inne, skjønner ikke hvordan hun klarer å sparke/dunke så fort og på flere steder samtidig!:p må jo være en skikkelig diskojente inni her...
 


Imsa skrev:
Jeg kjrenner det "overalt", fra skambeinet til over navlen. Innimellom kjennes det ut som det må være minst 2-3 stykker der inne, skjønner ikke hvordan hun klarer å sparke/dunke så fort og på flere steder samtidig!:p må jo være en skikkelig diskojente inni her...


Akkurat samme her :)
 


Tossa skrev:


**AM** skrev:
Kjenner bare spark lavt nede i magen litt ut mot venstre side. Kjenner hodet oppe på navlenivå, litt mor høyre.
Akkurat sånn var det med forrige, også...han satt i seteleie iallefall fra uke 28->fødsel.


åneiånei, er d er tegn på seteleie at sparkene kun holder seg helt nederst??



nei, nei..trenger ikke bekymre deg for det på en god stund ennå. Jeg har et smalt bekken som kan være årsak til at babyen legger seg slik...

Har blitt forberedt på at det er mulig for nytt seteleie, men tenker ikke så mye på det ennå.
 
Her sparker det alle veier... Oppover, nedover og til siden - spesielt mot venstre... Har en liten en som liker å skrifte stilling ofte 
 
Her sparker han stort sett til høyre, langt oppe. :)
 
I begynnelsen kjente jeg spark og bevegelser helt fremme på magen, rett under navlen og ut til sidene. Nå kjenner jeg bevegelser og spark helt nederst, inni meg på en måte.. Kjennes ut som jeg må på toalettet hele tiden.. Hun ligger nok veldig langt "inni meg", jeg har jo ikke fått noe spesielt mage ennå heller, å er 22 uker i morgen. Så det blir spennende å se om hun flytter seg litt fremover snart =)
 
Spark og slag (for det kan ikke være bare beina som går når man kjenner det overalt, samtidig?) kjenner jeg i nederste del av magen, dvs under eller omtrent på navlenivå. Synes det har skjedd en endring den siste uka, før det var det nesten bare helt nede ved skambenet, mens nå er det mye mer rett i underkant navlen og mest på høyre side. Da jeg var hos jordmor i forrige uke lå jenta helt på tvers i magen! Forrige gang snudde jenta seg ca uke 30 med hodet nedover og ble liggende sånn helt til fødsel, men fortsatt har de såpass god plass så de kan vel turne alle veier :)
 


Imsa skrev:
Jeg kjrenner det "overalt", fra skambeinet til over navlen. Innimellom kjennes det ut som det må være minst 2-3 stykker der inne, skjønner ikke hvordan hun klarer å sparke/dunke så fort og på flere steder samtidig!:p må jo være en skikkelig diskojente inni her...



Signerer denne, her er det en discojente som bor og. :) husker det var sånn med forrigemann også.
 
Kjenner det stort settoppe til høyre eller nede til venstre. virker som om han/hun snur seg rundt inni der.. Men kjenner spark/dytt andre steder også, rart at de tumler rundt inni der og har "god plass" :p
 
I begynnelsen var det bare spark langt der nede. Nå romstrerer hun i hele magen. Så kjenner spark over det hele :)
 
Var på kontroll på sykehuset i dag, da lå hun med hodet opp og beina rett ut, litt på skrå. Kunne se på ultralyden hvordan hun syklet med føttene og sparket mot legen:p
 
overalt - fram, bak, ned, opp rett under lungene, inn i tarmene. han er virkelig overalt og bruker den gode plassen han har
 
Her er det stort sett bevegelser under navlen, men mest mot høyre side. Innimellom sparker hun "nedover" - blir like satt ut hver gang... Tror hun treffer noen nerver *haha*...

Har kjent det som er hodet eller evt. rumpa et par ganger, da stikker det ut en hard kul :-P
 
Kjenner det overalt. Aktiv liten krabat som broren.
 
Kjenner det litt under navlen, mest på sidene, å innimellom på nederste ribbein :D
 
Back
Topp