Hvor kjenner dere livmor?

Jeg kjente veldig godt kanten på livmor tidligere, men i det siste har jeg hatt problemer med å finne den. Fant ut hvorfor i dag. Jeg har kjent altfor langt nede :p var på ul, og da sa hun at livmoren min nå gikk helt opp til navlen (14+4). Jeg har lett etter "kanten" sånn ca midt mellom skambeinet og navlen jeg. Jeg er ganske kort, så kanskje derfor den har vokst så langt opp allerede?

Jeg kjente veldig godt kanten på livmor tidligere, men i det siste har jeg hatt problemer med å finne den. Fant ut hvorfor i dag. Jeg har kjent altfor langt nede :p var på ul, og da sa hun at livmoren min nå gikk helt opp til navlen (14+4). Jeg har lett etter "kanten" sånn ca midt mellom skambeinet og navlen jeg. Jeg er ganske kort, så kanskje derfor den har vokst så langt opp allerede?
Det forklarer en del ja ;) jeg aner ikke om høyde spiller noen rolle :o isåfall burde min også vært langt oppe!

Legen min kjente min for en uke siden, men måtte trykke langt inn og jeg fant den ikke selv. Kjente etter nå, og nå kjenner jeg den tydelig :o :D
Jeg har bakovervendt livmor, så den går vel både opp og fram slil jeg har forstått på legen.
Kan sikkert ha noe å si på måla så tidlig det og :)
14 uker i morge :)

Back
Topp