Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Min gjemmer seg i hvert fall alltid for gjester som vil kjenne på, eller hvis jeg gjerne vil vise fram bevegelsene! Litt sjenert, tror jegKanskje litt merkelig spørsmål, men er det flere som merker at det blir litt mindre hyppig bevegelse i magen når du selv er stressa? Det er visst et mønster hos meg, og det gjelder spesielt når jeg er sosial (har jeg gjort jenta like usosial som meg?). Svigermor har vært her i to dager og det har ikke vært mye/ kraftig bevegelse før jeg har trukket meg tilbake og vært alene, og nå etter de reiste er det fullt sirkus igjen. Vi har nesten kun vært inne (pga snøstormen) i leiligheten så ingen økt fysisk aktivitet.
Var på UL i dag pluss at jeg har opplevd lignende før så vet det ikke er noe galt, bare lurer på om andre merker forskjell under stress/ indre uro selv om man ikke er i faktisk fysisk aktivitet. Så ingen bekymring, bare nysgjerrig![]()
Men syns generelt det er mindre action når jeg er i besøk, selv om jeg er sosial og ganske avslappet i settingen!Akkurat samme her. Og hver(!) gang pappaen skal kjenne spark stopper hun.Min gjemmer seg i hvert fall alltid for gjester som vil kjenne på, eller hvis jeg gjerne vil vise fram bevegelsene! Litt sjenert, tror jegMen syns generelt det er mindre action når jeg er i besøk, selv om jeg er sosial og ganske avslappet i settingen!

Haha, samme! Før var det bare kjipt, nå er det praktisk. Jeg bruker nemlig hånden til pappaen på magen for å roe ned baby hvis han sparker for hardt og jeg får vondtAkkurat samme her. Og hver(!) gang pappaen skal kjenne spark stopper hun.![]()
Funker hver gang!
men nå har ihvertfall mannen min fått kjenne henne godt, og det er han glad for!Jepp! Det kan være skikkelig vondt ogsåDen siste uken føles det som baby prøver å krype/ sparke seg ut av navlen, det er så ubehagelig![]()