Hvor kjapt ble du gravid etter ma/sa?

Første TR etter at vi mistet for en mnd siden. Godt å være i syklus igjen, håper på en liten spire igjen.
Håper med dere ❤️ Og at spira kommer fort i tiden fremover :) Leste historien din og håper alt er bra med deg❤️ Opplevde det samme i februar 2015.
 
Kan jo oppdatere denne jeg, fikk mens etter 2,5 uke, aws er jeg ferdig med nr 2. Nå er vi snart klar for pp2! Egentlig pp3,men det visste jeg ikke før jeg la inn på kalkulator at vi hadde faktisk hatt en uke med sex rundt el den første perioden :) nå skal det gå!!
Å spennende :)
 
Håper med dere ❤️ Og at spira kommer fort i tiden fremover :) Leste historien din og håper alt er bra med deg❤️ Opplevde det samme i februar 2015.
Det går bra, noen dager er fortsatt tøffe. Men det er jo ikke så veldig lenge siden det skjedde enda. Har flere og flere gode dager, og har flere barn så vi "må" holde oss oppegående. Klem til deg!
 
Vi er i pp1 etter at vi mistet (hadde ikke EL før første mens). Håper på å kunne observere 2 streker på graviditetstest mot slutten av august ;) Hører det er ca 20% sjanse så får håpe statistikken jobber MED oss.
 
Vi er i pp1 etter at vi mistet (hadde ikke EL før første mens). Håper på å kunne observere 2 streker på graviditetstest mot slutten av august ;) Hører det er ca 20% sjanse så får håpe statistikken jobber MED oss.
Da skal jeg håpe og krysse fingrene med deg ❤️
 
Vi måtte vente 1 år pga keisersnitt årret, nå er vi i gang :) Litt usikker angående syklussen min, så krysser fingrene.
 
Det tok ca 4 uker. Hadde MA 20.juli, mensen igjen 11.august og positiv test igår☺
 
Mistet 2 okt i fjor.. Gravid igjen november, mistet januar, gravid igjen juni, 14+5 nå
 
Back
Topp