Hvor kjapt ble du gravid etter ma/sa?

Care-bear

Gift med forumet
Maiblomstene 2017
Jeg blør enda,men vil ikke vente en mens. Har lest fram og tilbake om dette,men det er delte meninger forstår jeg. Etter hva jeg forstår er det kun for å fastsette eventuell termin... Når begynte dere å prøve? Jeg er så klar!
 
Venta over en periode fordi eg hadde hørt det var best, men legen sa det bare var tull. Det var da for seint, men den satt da på andre forsøk!
 
Rett etter renselsen var over, ca 6 uker.. Ikke blitt gravid enda, men håper spira sitter om ikke lenge. Masse lykke til <3
 
Venta til etter en mens før vi prøvde igjen. Det er 6 mnd siden... Enda ingenting. :(
 
Vi fikk ikke begynt prøvingen helt med en gang, for jeg blødde i ukesvis etterpå. Men nå er det 1 år og 9 mndr siden MA, og er ikke blitt gravid igjen.
 
vi er på 9 mnd nå etter SA :( Prøver fortsatt
 
Jeg ble gravid 2 mnd etter senabort/5 uker etter utskrapingen. :)
 
Rundt den 25 april var jeg helt fri for rester/blod. Den siste uken med blod var kun litt spotting. Har hatt sex annenhver dag siden 28 april.

Har hatt en uke med melkehvit utflod og stikkinger i venstre eggstokk,pluss murringer.. lurer på om det er eggløsningen som har vært? Eller er det tr som er på vei.. Aner ikke jeg:) hmmm blir spennende dette.

Hva følte dere når blødningen stoppet?
 
Rundt den 25 april var jeg helt fri for rester/blod. Den siste uken med blod var kun litt spotting. Har hatt sex annenhver dag siden 28 april.

Har hatt en uke med melkehvit utflod og stikkinger i venstre eggstokk,pluss murringer.. lurer på om det er eggløsningen som har vært? Eller er det tr som er på vei.. Aner ikke jeg:) hmmm blir spennende dette.

Hva følte dere når blødningen stoppet?
Så bra det stoppet og syklusen høres ut som er tilbake igjen:)
Jeg hadde samme følelse som deg :) Murringer og stikkninger :)
 
Ventet til etter første mens. Var noe med at slimhinnene var bedre etter første mens og faren for tidlig SA pga dårlig festet egg var lavere. Ble gravid på PP3 og har idag en nydelig frøken på 6 uker. Veien hit har vært tøff med et svangerskap full av bekymringer. Men det var verdt alt sammen :)
 
Det tok nesten tre måneder før mensen kom tilbake. Så klaffet det i pp 3. Så tok oss ca et halvt år før ny positiv test. Nå er jeg i uke 24 med en aktiv liten gutt og tør å håpe at dette skal gå bra.

Lykke til med prøvingen, håper det klaffer og at alt går bra.
 
Kan jo oppdatere denne jeg, fikk mens etter 2,5 uke, aws er jeg ferdig med nr 2. Nå er vi snart klar for pp2! Egentlig pp3,men det visste jeg ikke før jeg la inn på kalkulator at vi hadde faktisk hatt en uke med sex rundt el den første perioden :) nå skal det gå!!
 
Kan jo oppdatere denne jeg, fikk mens etter 2,5 uke, aws er jeg ferdig med nr 2. Nå er vi snart klar for pp2! Egentlig pp3,men det visste jeg ikke før jeg la inn på kalkulator at vi hadde faktisk hatt en uke med sex rundt el den første perioden :) nå skal det gå!!
Masse lykke til! Håper spira sitter snart! Her ventes lillesøster om få uker, så vi var heldige med at det gikk på første forsøk :)
 
Første TR etter at vi mistet for en mnd siden. Godt å være i syklus igjen, håper på en liten spire igjen.
 
Back
Topp