Hvor kjøpes møbler og interiør?

RonjaR

Juni12`s svarer-på-alt
Tilgangsansvarlig
VIP
I hvilke butikker handler dere møbler og stæsj til huset?:)
Eller hvilke nettbutikker liker dere best?

Vi har kjøpt det meste fra Bolia, men det var før de satte opp alle priser med 50 prosent. Øvrig interiør er fra Ting og diverse nettbutikker. Vi liker typisk nordisk stil. Men de har fått en del også på Bohus og Skeidar i nordisk stil, så jeg ser de har mye fint der også. Prøver å kjøpe varige ting med skikkelig kvalitet, og heller kjøpe lite stæsj. Og så liker jeg at tingene har en funksjon.

Jeg har ikke et spesielt sted.
Jeg kjøper det jeg kommer over det, og har jeg feks lyst på en ny lampe eller vase. så googler jeg hvor det er billigst.

Mye lager vi selv også :) Har laget lamper, sengegavl, garderobe, hyller osv selv :)

Home & cottage, bohus/skeidar, litt nille faktisk og littegrann ikea. Av nettbutikker handler jeg på ebay og jotex.
Handler en del i utlandet når vi er på storbyferier og lager en del møbler selv eller pusser opp loppiser. :)

Vi kjøper alt på Finn, vi. :) Har kun noen stoler og lamper som vi kjøpte nye, og de kjøpte vi på Tannum møbler og Room21 tror jeg.

Møblene kommer mest fra Ikea, Jysk og Bohus.

Stæsj kommer litt fra overalt egentlig. Ikea, KID, Kremmerhuset, Søstrene Greene, ebay, tilfeldige nettbutikker jeg kommer over osv.

En lokal møbel og stæsj butikk som selger myyye fint, nordiskehjem.no , litt på kremmerhuset innimellom.

... lokal kjøp og salg side... :p

Bohus eller møbelringen

Bohus, skeidar, møbelringen, ikea

Vi handler der vi finner noe vi liker :)
En del fra Skeidar har det dog blitt med hjem :)

Back
Topp