Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Til barn så har de kjempemye fin Jersey på stoffbutikken.no...Hvilke nettbutikker kjøper dere stoff fra?![]()
Til barn så har de kjempemye fin Jersey på stoffbutikken.no...de har også mye annet utstyr, mye av det du trenger hvis du har boka heilt spesiell og jubel....en koselig og inspirerende butikk som holder til i Sarpsborg. De sender over hele landet ++
Ellers er det jo stoff og stil da....
Ja ikke sant? Jeg bor ikke så langt unna, så jeg er der og hamstrer stoff innimellom...Da må jeg sjekke ut den sidenHar boka, den er kjempefin
Edit: Sjekket ut stoffbutikken.no, og den er helt fantastisk!
Ja ikke sant? Jeg bor ikke så langt unna, så jeg er der og hamstrer stoff innimellom...Det er veldig koselige og inspirerende jenter som er der også... hvis du også er interessert i fargerike trykknapper har jeg funnet noen kjempebra og billige på ebay
![]()
Med tang... ;-)
http://www.ebay.com/itm/T5-snap-pli...hash=item3f4e783e40:m:my8O2KKU8qCyIknrcVYt14w
Hvilke nettbutikker kjøper dere stoff fra?![]()
Er ikke så mye på nettbutikker å kjøper stoff, går mest i området rundt Akerselva, litt på plata og ellers rundt Grønland. Kommer jo litt an på hva jeg vil ha også.
Sorry dårlig humor(litt for trøtt.)
Stoff og stil![]()
Er ikke så mye på nettbutikker å kjøper stoff, går mest i området rundt Akerselva, litt på plata og ellers rundt Grønland. Kommer jo litt an på hva jeg vil ha også.
Sorry dårlig humor(litt for trøtt.)
Stoff og stil![]()