Hvor kjøper du stoff?

Hvilke nettbutikker kjøper dere stoff fra? :)
Til barn så har de kjempemye fin Jersey på stoffbutikken.no... :-) de har også mye annet utstyr, mye av det du trenger hvis du har boka heilt spesiell og jubel....en koselig og inspirerende butikk som holder til i Sarpsborg. De sender over hele landet ++
Ellers er det jo stoff og stil da....

Til barn så har de kjempemye fin Jersey på stoffbutikken.no... :-) de har også mye annet utstyr, mye av det du trenger hvis du har boka heilt spesiell og jubel....en koselig og inspirerende butikk som holder til i Sarpsborg. De sender over hele landet ++
Ellers er det jo stoff og stil da....

Da må jeg sjekke ut den siden :D Har boka, den er kjempefin

Edit: Sjekket ut stoffbutikken.no, og den er helt fantastisk!

Last edited:
Da må jeg sjekke ut den siden :D Har boka, den er kjempefin

Edit: Sjekket ut stoffbutikken.no, og den er helt fantastisk!
Ja ikke sant? Jeg bor ikke så langt unna, så jeg er der og hamstrer stoff innimellom... :D Det er veldig koselige og inspirerende jenter som er der også... hvis du også er interessert i fargerike trykknapper har jeg funnet noen kjempebra og billige på ebay :-)
Med tang... ;-)
http://www.ebay.com/itm/T5-snap-pli...hash=item3f4e783e40:m:my8O2KKU8qCyIknrcVYt14w

Er ikke så mye på nettbutikker å kjøper stoff, går mest i området rundt Akerselva, litt på plata og ellers rundt Grønland. Kommer jo litt an på hva jeg vil ha også.

Sorry dårlig humor :D (litt for trøtt.)

Stoff og stil :)

Er faktisk en del fine stoff (tøy) butikker på Grønland ;)

Kjøper på lillestjerne.no , pppp.no (Kreativ) stoffogstil.no og litt på ebay.

Handler enten på nettet eller i tønsberg

Back
Topp