Hvor kjøper du garn og stoff?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet Opprettet
Kjøper stoff på bl.a Stoff&Stil, Lille stjerne. De har mye fint stoff.
Kjøper også stoff på nettbutikk i UK, for da får man noe ikke alle her i Norge har :)
Garn har jeg kjøpt på forskjellige butikker, syns de var fine farger, vært salg.
Har også kjøpt noe garn fra USA, da de gjerne har litt annerledes typer, og kanskje billigere enn her.

kjøper stort sett på 2 a de tre lokale butikkene vi har her, spørs hvem som er oppe når jeg trenger noe, evt har salg, eller om jeg bare er i nærheten ol.

Sjeldent jeg kjøper garn på nett, da jeg liker å se farge og kjenne på garnet. skal jeg kjøpe ett garn jeg vet hvordan er, og jeg finner billigere på nett kan jeg kjøpe der.

Evt kjøper jeg litt her å der på nille, europris, sparkjøp ol om de har noe jeg syns er ok.

Har en garnbutikk og en garn/Stoff butikk i bygda, og handler stort sett der. Vil ikke miste butikkene, og det gjør vi jo om alle handler på nett...

Kjøper ofte på salg på Europris, ellers er de lokale garnbutikkene bra. Der får man hjelp til det man måtte lure på også. :)

Jeg handler mye rart på nett, men akkurat garn handler jeg hos den lokale garnbutikken. Må kjenne på garnet og se fargene i virkeligheten. I tillegg har hun som eier butikken veldig mye kunnskap om håndarbeid generelt, så man får alltid gode svar på det man lurer på :)

Back
Topp