Hvor kjøpe BH?

MiniMe80

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Vi som prøver :)
Jeg har et problem med å kjøpe bh. For finner ikke de rette str på butikkene. Er B-cup, men er litt stor under bysten så må da ha 95B eller helst 100B. Hvis jeg finner rett omkrets så er det gjerne C-cup eller D-cup og da blir det alt for stort for meg.

Er det andre som også har det problemet? Hvor kan man eventuelt kjøpe/bestille slike str de ikke har i butikk?

Bruker nå noen bh'er som er litt for stram og får så vondt i ryggen av de. Bruker sports-bh for de er litt bedre men kan jo ikke bruke det til alt heller.

Etter fødsel gikk jeg på Change og fikk meg målt :) de har helt andre str der enn i vanlig klesbutikk, så er du en B der, så er du kanskje plutselig en E på Change :p men de kan veilede litt i forhold til vanlig klesbutikk str også. Spurte hvilken str jeg bruker i deres butikk og i vanlig. Jeg har brukt feil str før det :) ble som ny

ville tru at undertøyskjeder som change ol som kun fører undertøy har litt større utvalg enn hm ol
Etter fødsel gikk jeg på Change og fikk meg målt :) de har helt andre str der enn i vanlig klesbutikk, så er du en B der, så er du kanskje plutselig en E på Change :p men de kan veilede litt i forhold til vanlig klesbutikk str også. Spurte hvilken str jeg bruker i deres butikk og i vanlig. Jeg har brukt feil str før det :) ble som ny
Var innom en undertøysbutikk idag, vet ikke hvilken kjede eller hva den het. Da jeg kom inn sa hun at de tar mål, men så forsvant hun på bakrommet og ble borte. Hørte de snakket flere bak der, men kom ikke ut å spurte om de skulle hjelpe meg eller noe. Så litt i rundt og så ikke noe i min str omkrets. Så bestemte oss for å gå, og hadde stått der ca 10 min uten at noen av de ansatte kom. Da vi gikk ut døra da kom hun like bak meg, men "to late". De reklamerte for alle cup-sizes. Så vet ikke om de også hadde alle str i omkrets, det største jeg så var 85.
Har Change en nettbutikk? Eller må man i butikk? For man kan jo måle hjemme også.

Er det slik at bh-skålene er store nok, men at det blir for trangt rundt kroppen liksom? Isåfall vet jeg at man kan kjøpe sånn "forlenger" til å sette på - det selger de på undertøysbutikker.

Er det slik at bh-skålene er store nok, men at det blir for trangt rundt kroppen liksom? Isåfall vet jeg at man kan kjøpe sånn "forlenger" til å sette på - det selger de på undertøysbutikker.
Ja bh-skålene er perfekt, bare rundt kroppen det er litt trangt. Tusen takk for tips, vet jo egentlig at det finnes men har helt glemt av det :) da skal jeg se om jeg finner meg noen sånne og det hjelper :)

Ja bh-skålene er perfekt, bare rundt kroppen det er litt trangt. Tusen takk for tips, vet jo egentlig at det finnes men har helt glemt av det :) da skal jeg se om jeg finner meg noen sånne og det hjelper :)

har ofte samme problemet selv, men har aldri kommet så langt at jeg har fått kjøpt sånn greie :-p Vær obs på å sjekke om bh'ene du skal bruke den på har to eller tre hemper, så du ikke kjøper feil :)

Var innom en undertøysbutikk idag, vet ikke hvilken kjede eller hva den het. Da jeg kom inn sa hun at de tar mål, men så forsvant hun på bakrommet og ble borte. Hørte de snakket flere bak der, men kom ikke ut å spurte om de skulle hjelpe meg eller noe. Så litt i rundt og så ikke noe i min str omkrets. Så bestemte oss for å gå, og hadde stått der ca 10 min uten at noen av de ansatte kom. Da vi gikk ut døra da kom hun like bak meg, men "to late". De reklamerte for alle cup-sizes. Så vet ikke om de også hadde alle str i omkrets, det største jeg så var 85.
Har Change en nettbutikk? Eller må man i butikk? For man kan jo måle hjemme også.
http://change.com/no/
De har nettbutikk så vidt jeg vet.

http://change.com/no/bh-guide
Her han du måle deg selv, skrive inn målene også får du opp din str i deres butikk :)

Gå innom undertøysbutikk og be dem måle for deg :)
Jeg kjøper fra UK, men det er fordi F-cup o.l. er vanvittig dyrt i Norge...

Gå innom undertøysbutikk og be dem måle for deg :)
Jeg kjøper fra UK, men det er fordi F-cup o.l. er vanvittig dyrt i Norge...
Får gjøre det, viktig med skikkelig støtte, spesielt når man er plaget med ryggen. Er det noen spesielle butikker du kjøper fra i England? En jungel av butikker er det jo :) Får jo det litt billigere også der, jeg personlig syns det er litt drøyt å betale 4-800 for en bh, syntes det var illenok med 180kr da jeg kjøpte sist :p

Får gjøre det, viktig med skikkelig støtte, spesielt når man er plaget med ryggen. Er det noen spesielle butikker du kjøper fra i England? En jungel av butikker er det jo :) Får jo det litt billigere også der, jeg personlig syns det er litt drøyt å betale 4-800 for en bh, syntes det var illenok med 180kr da jeg kjøpte sist :p

Ja - også ser det bedre ut med riktig str..

Jeg kjøper fra brastop. De har D-K cups, og er relativt billige :)
Vil ikke betale tusenlappen for en her i Norge, så.. bestiller heller derfra en og annen gang.

Jeg bruker slike forlengere

Gå inn igjen, bli målt, prøv. Kjenn hvordan de sitter, legg merke til hvordan sitter både når du står og bøyer deg fremover. Det er ikke kjøpeplikt. Men da vet du str din og kan handle billigere på feks hm. Men spør etter hvilke merker de tar mål til, change har feks en helt egen størrelse og handler du den på hm så vil ikke den passe :)

Back
Topp