Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Moffe79
Enig med deg!
ORIGINAL: Eliz77
Hvor kaldt er det ute før dere ikke tar med gullungen ut? Mathias er nå 8 uker og når det er mer enn -10 da tenker jeg at det er for kaldt for de små lungene hans..
ORIGINAL: Frøken Lillan
Barn i barnehager sover ikke ute engang når det er -10.. uansett alder. så jeg holder lillemor inne fra -8 (med mindre jeg ikke må kjøre en plass, da løper vi ned i bilen med et helseteppe over bilstolen)
ORIGINAL: sid10
Jeg har vært ute på tur i helga.. Da har det vært ca 7 minus, men rundt 0 i sola og jeg har prøvd å holde meg i sola og ikke gått så langt[:)] Han har jo stor voksipose og godt kledd, ikke vært kald. Men går ikke ut om det er mer enn 10 minus, eller om det er feks 4minus og sterk vind.
Vurderer et termometer nedi vogna for å se hvordan temeraturen er der han ligger??[8|][8|] Noen som har testa det, vil det gå??
ORIGINAL: RonjaR
ORIGINAL: sid10
Jeg har vært ute på tur i helga.. Da har det vært ca 7 minus, men rundt 0 i sola og jeg har prøvd å holde meg i sola og ikke gått så langt[:)] Han har jo stor voksipose og godt kledd, ikke vært kald. Men går ikke ut om det er mer enn 10 minus, eller om det er feks 4minus og sterk vind.
Vurderer et termometer nedi vogna for å se hvordan temeraturen er der han ligger??[8|][8|] Noen som har testa det, vil det gå??
Har kun testet med tempmåler nedi vogna når han har ligget på verandaen... Var da -8 i skyggen, men han lå jo i sola da...[:)] Ca +10 ved hodet hans ihvertfall!