Hvor i magen kjenner dere spark?

Nadera

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2016
Hos meg er det først og fremst nederst i magen, gjerne treffsikkert mot blæra. :p Regner med at dette betyr at han ikke har snudd seg? Bare synes det er litt rart fordi det som antagelig er hikking også kjennes nederst i magen.. Dette burde vel vært på to forskjellige plasser? Kjenner dere spark og "slag" på ulike steder? Man pleier kanskje ikke å kjenne det hvis de "bokser"? Jeg har foranliggende morkake da, så det kan kanskje ha betydning.

Kjenner bevegelser litt overalt, men for det meste spark i øvre delen av magen nå om dagen :)

Hos meg er det først og fremst nederst i magen, gjerne treffsikkert mot blæra. :p Regner med at dette betyr at han ikke har snudd seg? Bare synes det er litt rart fordi det som antagelig er hikking også kjennes nederst i magen.. Dette burde vel vært på to forskjellige plasser? Kjenner dere spark og "slag" på ulike steder? Man pleier kanskje ikke å kjenne det hvis de "bokser"? Jeg har foranliggende morkake da, så det kan kanskje ha betydning.
Det du kjenner kan like gjerne være hender :) Bolla vår ligger i hodeleie, med rumpa oppunder ribbeina og beina ut på høyre side. Kjenner likevel mye til håndbevegelsene hennes lavt i magen fordi ho ordner og greier oppi ansiktet sitt hele tiden. Dette så vi mye av på 3D ul :)

Her har hun snudd seg og det kjennes ganske likt ut som du forklarer, med at du kjenner hikkinga nederst så d er mye mulig at han ligger i hodeleie :-D

Hun bokser veldig mye nederst i magen og sparker en del på høyre side :-P

Kjenner mest langt oppe mot ribbeina, og en del på sidene. Tror han ligger med hodet ned, men tidligere i dag kjente jeg hikking oppe mot venstre, så jeg er ikke sikker lenger. :P

Eg kjenne da litt overalt:) Men eg veit at littlegull ligge me håvet ner no, kjenne da godt på at spark e kraftigage oppe enn nede :)

Hikkingen kjennes helt nede, rett med blæren. Sparkene kjennes mye oppe på høyre side av magen min.

Kjenner både oppe og nede og på høyre side og midt på magen, men aldri på venstre side. Tror han ligger med hodet ned og ryggen mot venstre. Føler at han har snudd seg litt i det siste og at han lå mer på Yves en lang stund frem til nå nylig. Men vet jo ikke helt. Spent på å se på kontroll i uke 36, men det er jo en stund til enda. 32+5 i dag!:)

Hu her ligger på kryss og tvers. Føttene på venstre og rompa til høyre. Når hun da sparker fra dulter rompa ut på høyresiden imens føttene står ut til venstre. Hodet ligger ned i bekkenet, så jeg kjenner hikking fra bekken til navle ca. Så kjennes det innimellom ut som at hun ligger å kiler det venstre hoftebenet mitt..
Så hun kjennes godt når hun er våken iallefall, og det er jeg kjempeglad for :-)

Kjenner også bevegelser i hele magen. Mye hikking og armbevegelser nederst i magen.Men han ligger med hodet ned, rumpa på venstre side av magen og beina ut mot høyre side av magen. Sparkene er på høyre side av magen ganske høyt opp mot ribbeina.

Hu her ligger på kryss og tvers. Føttene på venstre og rompa til høyre. Når hun da sparker fra dulter rompa ut på høyresiden imens føttene står ut til venstre. Hodet ligger ned i bekkenet, så jeg kjenner hikking fra bekken til navle ca. Så kjennes det innimellom ut som at hun ligger å kiler det venstre hoftebenet mitt..
Så hun kjennes godt når hun er våken iallefall, og det er jeg kjempeglad for :)
Helt likt her :) Føttene til venstre- mye spark der ;)

Kjenner bevegelser fra tvilling 1 nederst mot urinblæren og oppunder ribbeina til høyre side :-D Tvilling to kjenner jeg i midten av magen, ut mot venstre og også nede i magen :-) Hun ligger i seteleie og tv1 i hodeleie:-)

Har også foranliggende morkake og kjenner mest bevegelser i sidene.

H*n ligger med hodet ned, og har visst høyre del av magen som yndlingsside, så kjenner stort sett rumpa oppunder ribbeina mine på høyre side og spark ut mot venstre side. Kjenner føttene gli på innsiden og rumpa stikker ut :eek: :D

Kjenner bevegelse og hikking overalt :-P Sist kontroll lå han med hodet ned, men klarer ikke kjenne det. Er 33+1 :-)

Kjenner mest på høyre side av magen, han ligger i hodeleie :)

Kjenner det både nedover og oppe på høyre side (for det meste). Noen ganger kjennes det ut som babyen strekker seg ut sidelengs da magen buler ut både til høyre og venstre :)

Back
Topp