Hvor i magen kjenner dere spark?

Litt overalt, men mest/hardest øverst og ut mot sidene. Babyen ligger visst med hodet ned og ryggen mot høyre.

Jeg kjenner over alt, og nå har jeg ikke peiling på hvordan han ligger lenger :p

Ligger med hodet ned og rugg og rumpa på høyre side, så kjenner aller mest der (samme stilling storesøster hadde) kommer noen kraftige spark på venstre side nå og da :p

Gutten kjenner jeg ikke så mye til pga foranliggende morkake men kjenner hodet hans langt nede i symfysen så når han beveger seg der så får jeg sånn skikkelig tisse følelse :-P Jenten har lagt seg i tverrleie så hun kjenner jeg på begge sidene og midt oppå magen :-D Skal bli spennende å se i morgen hvordan de ligger:-)

Øverst til høyre. Mer mindre bevegelser rundt skambeinet.
Kjenner det best øverst. Han er sterk.

Denna ligger med hodet ned, rompa opp i mellomgulvet og bena ut på høyre side. Mye spark og romstering fra bena. Hendene er stadig i blære området og fikler men også ute på høyre side eller midt på magen. Rompa presser godt oppover.

Her sparkes eller dultes det over alt, veldig aktiv frøken :p men kanskje mest på høyre siden hvis jeg skulle valgt side

Back
Topp