|Lica|
Forumet er livet
ORIGINAL: Lissyjane
ORIGINAL: |Lica|
ORIGINAL: Lissyjane
ORIGINAL: junigull*08
Lissyjane! Hvis vi finner et hus så sender jeg finnkoden til deg, så får du si om d er bra å bo der[:D] Virker som du kjenner til utrolig mange områder i bergen[;)]
*fnis* *rødme* Ja gjør det da[:D] Jeg skal ikke være stolt over alle de stedene jeg har slengt på,men det har da gitt meg en viss peiling[8D] På Hylkje er det mye heimbrent og hasj men ikke så mye tyngre stoffer. I Arna er det mye drikking med mindreårige på Øyrane torg. Oppover mot Sandsli er det mye dop,Askøy er det mye dop. Sotra er det mye hasj og heimbrent,men er ikke så mye slenging gatelangs. Men MYE råkjøring. Det er det på askøy også. Loddefjord blir kalt for fjoddefjord (Need I say more[8D]) pluss at det er gjengkriminalitet og mye rasisme selv om halve afrika bor der[8D] På Os er det mange bygdeoriginaler. Gud hjelpe meg altså. Men barnevennlig og koselig. Men et godt dtykke fra byen. Men der har vi Osbadet og det er nydelig om sommeren hvis du ikke bor i nærheten av en åker (noe det er mye av) Stinker drit[8D] Selv bor jeg på Valla. Midt mellom Nesttung og Os og her er det kjempefin utsikt,snille naboer og veldig barnevennlig[:)] Minde er det mye alkiser og narkiser. Ville ikke latt ungen min vokse opp der whatsoever. Laksevåg ville jeg ikke bodd fordi det rett og slett ser skittent ut der og fordi det er så lett og få tak i narko at det er helt skummelt. På Osterøy kjører de som om de helst skulle vært fremme i går,en del merkelige folk,langt til byen og ingen serverdigheter bortsett fra kroen. Sånn..tror jeg har dekket de fleste områder[8D]
Har jeg aldri lagt merke til!
Her jeg bor er det bare familier rundt omkring.. [;)]
De spørs selvfølgelig hvor du bor hen[:)] Det var flere fine strøk på Minde også,men jeg ville ikke bodd der fordi det ikke er langt til nærmeste kommunale område. Jeg har slengt på Hylkje og vi bommet så klart noen ganger på veiene der vi gikk og dinglet[8D] Og det er mye fine gater der også[:)]
Vet ikke når du gikk og dinglet her, men ting forandrer seg jo. Som du skrev over, loddefjord blir kalt fjoddefjord, har ikke hørt noen kalle det det siden jeg var 16 år.
Men her jeg bor er ihvertfall et nytt boligfelt, veldig koselig her[:)]