Hvor i bergen er d bra å bo?

jeg liker Fana,Landås,Asøyy,Sotra,Åsane og OS...selvom os ikke er i Bergen da og så Liker jeg Lizzytown[:D][8D] ....også kalt Vallaheiane[;)]

ORIGINAL: Astrone Laluna

jeg liker Fana,Landås,Asøyy,Sotra,Åsane og OS...selvom os ikke er i Bergen da og så Liker jeg Lizzytown[:D][8D] ....også kalt Vallaheiane[;)]

ja Os er jo en fin plass...
hadde glemt den jeg.

ORIGINAL: hopsideisi

ORIGINAL: Astrone Laluna

askøy er heller ikke en del av bergen heller[;)]

ikke sotra heller-så var det sagt[8D]

ORIGINAL: Stita

fana liker jeg best =) 

Der bor eg også, og lika meg veldig godt! Kjekt med alle barna som bre kan springe over til kver andre, og leike plass rett utafor huset:)

Os, fana, sotra mange fine plasser [;)]

ORIGINAL: Stita

fana liker jeg best =) 

Heeelt enig med deg[:D]

Samme hvor du bor- men husk paraply Er den eneste erfaringen jeg har med Bergen[8D]

Jeg har bodd i åsane når jeg var yngre, men hele mitt "liv" har jeg bodd i indre arna og må si jeg kommer aldri til å flytte til et annet sted i bergen.
Jeg synes det er utrolig fint her og vi trives og vil at min sønn skal vokse opp her både jeg og min kjære har vokst opp.

Er ekstremt mange som slenger drit om arna som aldri hart vert her en gang? ja "eg har hørt atto osv osv "....
reintspikka tøv..... tror ingen av de andre stedene er så rosenrøde heller...

ja jeg har hørt mye drit om de fleste andre steder og men giddsjh disse de for det ;) aldri bodd der...

Osterøy er klart den mest barnevennelige plassen å bo, hehe!
jeg har bodd på nesttun, valle, olsvik, drotningsvik, sotra, bønes, loddefjord og åsane..
å av de plassene hadde jeg aldri villet bodd med ett barn, spørs jo litt hvor man bor da.. men mange av plassene er bare ja![;)]

ORIGINAL: KariKanin

Jeg har bodd i åsane når jeg var yngre, men hele mitt "liv" har jeg bodd i indre arna og må si jeg kommer aldri til å flytte til et annet sted i bergen.
Jeg synes det er utrolig fint her og vi trives og vil at min sønn skal vokse opp her både jeg og min kjære har vokst opp.

Er ekstremt mange som slenger drit om arna som aldri hart vert her en gang? ja "eg har hørt atto osv osv "....
reintspikka tøv..... tror ingen av de andre stedene er så rosenrøde heller...

ja jeg har hørt mye drit om de fleste andre steder og men giddsjh disse de for det ;) aldri bodd der...

jeg er vokst opp i Indre Arna. flott plass. og ganske sentralt med toget...
hvis det ikke hadde hørt til Bergen kommune,så hadde jeg gjerne flyttet tilbake....

Men ytre arna er mye tull med ihvertfall.

ORIGINAL: Rebbie

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

ORIGINAL: junigull*08

Familievennlig[:)] Hvor ville du bodd me din familie eller hvor bor du...? [:D]

kom på en plass jeg ikke ville bodd ihvertfall...
Ytre Arna... det er bare en grop...og mye dritt som skjer der.

(ikke at jeg trodde du hadde det som et alternativ da)[8D]

Heeey!! Jeg bor i Ytre Arna!!! [8D]
Menne helt enig med deg, er ikke akkurat en perle.. Men ytre arna er mye mer enn bare den gropen altså! Vil til Åsane vi no [:D] 

jeg synest det der var styggt skrevet... !
bare en grop? har du vert andre steder enn sentrum som alle har forlatt???
og det skjer ikke dritt i knarvik???? sikkert mer en i ytre arna, stedet kommunen glemte??

ORIGINAL: Snupså

Samme hvor du bor- men husk paraply Er den eneste erfaringen jeg har med Bergen[8D]

trenger ikke det vi.
Bergensere er jo vanntette[8D]
paraply hjelper lite når det regner bortover. (som det ofte gjør her)

ORIGINAL: KariKanin

ORIGINAL: junigull*08

Familievennlig[:)] Hvor ville du bodd me din familie eller hvor bor du...? [:D]

kom på en plass jeg ikke ville bodd ihvertfall...
Ytre Arna... det er bare en grop...og mye dritt som skjer der.

(ikke at jeg trodde du hadde det som et alternativ da)[8D]

Heeey!! Jeg bor i Ytre Arna!!! [8D]
Menne helt enig med deg, er ikke akkurat en perle.. Men ytre arna er mye mer enn bare den gropen altså! Vil til Åsane vi no [:D] 

jeg synest det der var styggt skrevet... !
bare en grop? har du vert andre steder enn sentrum som alle har forlatt???
og det skjer ikke dritt i knarvik???? sikkert mer en i ytre arna, stedet kommunen glemte??

som du kanskje ikke har sett i denne tråden. (jeg svarte på innlegget ditt)
Har vært flere plasser i ytre arna.
Fordi jeg har vokst opp i indre arna...

jeg liker ikke ytre arna. og andre liker ikke knarvik.
folk må ha forskjellige meninger vel?

og jo det skjer sikkert dritt i knarvik. men det har ikke jeg oppsøkt akkurat.
nå holder vi på å flytte vekk derfra,og til en litt mer landlig plass...

Vi bor på Nordnes og elsker det. Her har mine foreldre og besteforeldre vokst opp, og selv om jeg er ganske nytilflyttet så føler jeg meg så hjemme her.
Men når leien går ut på leiligheten vår, så kommer vi til å flytte ut av byen, og Osterøy var faktisk i våre tanker. Vet ikke så mye om stedet da, men det virker jo kjempe fint der.
Ellers er det jo kjempe fint ute på Askøy da, men litt i feil retning for oss.

trenger ikke det vi.

Enig, bare dumme turister (østlendinger.. kremt) som bruker paraply i Bergen. Og som att på til klager når den knekker... [8D]

Er vestlending- så kjenner jo selv til det med vind da[8D]

Det er svært begrenset hvor jeg ville bodd i Bergen, men jeg ville aldri bodd noen andre steder enn i Bergen... Noen deler av Åsane, noen deler av Fana, muligens Bønes. Ikke Loddefjord, ikke nord for Åsane senter, kun innenfor poststed Rådal eller Fana i Fana, ikke Arna, ikke Fyllingsdalen, ikke Søreide, ikke sentrum, ikke Landås, ikke sør for Eidsvåg - jepp, generelt - MEGET begrenset hvor jeg vil bo.

ORIGINAL: Taranitas øyenstener

Bor i Øygarden og stortrives her, stille og rolig, ikke langt fra barnehage, skole, butikk osv, 20 min fra sartor, 30 min fra bergen sentrum

TULL! Du bør jo bare pelle deg tilbake der du kommer fra, nemmelig LODDEFJORD!!! Det er tingen[:D]

trenger ikke det vi.

Enig, bare dumme turister (østlendinger.. kremt) som bruker paraply i Bergen. Og som att på til klager når den knekker... [8D]

Er vestlending- så kjenner jo selv til det med vind da[8D]

er det ikke gøy når paraplyen vrenger seg i hytt og pine...hehe...
blir like forbanna hver gang.
(for når jeg er pynta så har jeg paraply,ser så dumt ut med fullt regnutstyr da[8D])

ORIGINAL: Heijdii

Osterøy er klart den mest barnevennelige plassen å bo, hehe!
jeg har bodd på nesttun, valle, olsvik, drotningsvik, sotra, bønes, loddefjord og åsane..
å av de plassene hadde jeg aldri villet bodd med ett barn, spørs jo litt hvor man bor da.. men mange av plassene er bare ja![;)]

Bare sånn for å spørre, hva er barnevennelig på osterøy?
Vi har hytte der[:)]

Back
Topp