Astrone Laluna
Glad i forumet
jeg liker Fana,Landås,Asøyy,Sotra,Åsane og OS...selvom os ikke er i Bergen da og så Liker jeg Lizzytown[:D][8D] ....også kalt Vallaheiane[;)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Astrone Laluna
jeg liker Fana,Landås,Asøyy,Sotra,Åsane og OS...selvom os ikke er i Bergen da og så Liker jeg Lizzytown[:D][8D] ....også kalt Vallaheiane[;)]
ORIGINAL: hopsideisi
ORIGINAL: Astrone Laluna
askøy er heller ikke en del av bergen heller[;)]
ORIGINAL: Stita
fana liker jeg best =)
ORIGINAL: KariKanin
Jeg har bodd i åsane når jeg var yngre, men hele mitt "liv" har jeg bodd i indre arna og må si jeg kommer aldri til å flytte til et annet sted i bergen.
Jeg synes det er utrolig fint her og vi trives og vil at min sønn skal vokse opp her både jeg og min kjære har vokst opp.
Er ekstremt mange som slenger drit om arna som aldri hart vert her en gang? ja "eg har hørt atto osv osv "....
reintspikka tøv..... tror ingen av de andre stedene er så rosenrøde heller...
ja jeg har hørt mye drit om de fleste andre steder og men giddsjh disse de for det ;) aldri bodd der...
ORIGINAL: Rebbie
ORIGINAL: Snuppo og Sneipen
ORIGINAL: junigull*08
Familievennlig[:)] Hvor ville du bodd me din familie eller hvor bor du...? [:D]
kom på en plass jeg ikke ville bodd ihvertfall...
Ytre Arna... det er bare en grop...og mye dritt som skjer der.
(ikke at jeg trodde du hadde det som et alternativ da)[8D]
Heeey!! Jeg bor i Ytre Arna!!! [8D]
Menne helt enig med deg, er ikke akkurat en perle.. Men ytre arna er mye mer enn bare den gropen altså! Vil til Åsane vi no [:D]
ORIGINAL: Snupså
Samme hvor du bor- men husk paraplyEr den eneste erfaringen jeg har med Bergen[8D]
ORIGINAL: KariKanin
ORIGINAL: junigull*08
Familievennlig[:)] Hvor ville du bodd me din familie eller hvor bor du...? [:D]
kom på en plass jeg ikke ville bodd ihvertfall...
Ytre Arna... det er bare en grop...og mye dritt som skjer der.
(ikke at jeg trodde du hadde det som et alternativ da)[8D]
Heeey!! Jeg bor i Ytre Arna!!! [8D]
Menne helt enig med deg, er ikke akkurat en perle.. Men ytre arna er mye mer enn bare den gropen altså! Vil til Åsane vi no [:D]
jeg synest det der var styggt skrevet... !
bare en grop? har du vert andre steder enn sentrum som alle har forlatt???
og det skjer ikke dritt i knarvik???? sikkert mer en i ytre arna, stedet kommunen glemte??
og elsker det. Her har mine foreldre og besteforeldre vokst opp, og selv om jeg er ganske nytilflyttet så føler jeg meg så hjemme her. ORIGINAL: Rebbie
Samme hvor du bor- men husk paraplyEr den eneste erfaringen jeg har med Bergen[8D]
trenger ikke det vi.
Bergensere er jo vanntette[8D]
paraply hjelper lite når det regner bortover. (som det ofte gjør her)
Enig, bare dumme turister (østlendinger.. kremt) som bruker paraply i Bergen. Og som att på til klager når den knekker... [8D]
ORIGINAL: Taranitas øyenstener
Bor i Øygarden og stortrives her, stille og rolig, ikke langt fra barnehage, skole, butikk osv, 20 min fra sartor, 30 min fra bergen sentrum
trenger ikke det vi.
Bergensere er jo vanntette[8D]
paraply hjelper lite når det regner bortover. (som det ofte gjør her)
Enig, bare dumme turister (østlendinger.. kremt) som bruker paraply i Bergen. Og som att på til klager når den knekker... [8D]
Er vestlending- så kjenner jo selv til det med vind da[8D]
ORIGINAL: Heijdii
Osterøy er klart den mest barnevennelige plassen å bo, hehe!
jeg har bodd på nesttun, valle, olsvik, drotningsvik, sotra, bønes, loddefjord og åsane..
å av de plassene hadde jeg aldri villet bodd med ett barn, spørs jo litt hvor man bor da.. men mange av plassene er bare ja![;)]