Hvor har dere vært på ferie med barna?

Malta høres fint ut.
Her snakker vi om Mauritius

Malta var fint det, men vi får se. Å søke nå gir jo bare absurde priser da det meste er utsolgt, og sommeren 2019 er ikke lagt ut enda. Men vi hadde en fin tur, skal dog ikke på samme hotell igjen, tenker vi får for noe mer sånn barn og familie-opplegg, barnebasseng og sånn. Vi bar jo barnløse sist så det var en annen setting. Men meget mulig det blir noe helt annet, da muligens også reise med tre barn på 3,8 og 10 gjerne kan finne sted med minst mulig flybytte...

Litt avsporing fra den andre ferietråden ;)

Alt for mange steder sannsynligvis, vi elsler å reise, men er skikkelig dårlige på å dra alene:P så de har vært med til Egypt, Edinburgh, Spania, London, Genova, København & Legoland, Tyrkia, Portugal og Tyskland. Noen av stedene tre ganger! Vi burde definitivt reist mer i Norge, men bruker fjellet masse utenom:)

Bodø
Trondheim
Romsdalen- Molde - Ålesund
Hunderfossen
Oslo - tusenfryd og masse fasiliteter i Oslo
Bø sommerland
Bjørneparken ved Gol
Og mange steder i Norge

England 4 ganger
Gran Canaria 1 gang
Sverige - mange ganger
Danmark - 1 gang

Hadde med eldste til bulgaria en uke da han var 4 mnd. Ellers har vi kun feriert hjemme, hos svigers, på hytten eller hos mine foreldre. Og blir slik ferie i år også, eneste vi vet vi skal er to netter på camping i kiruna bare for å gjøre noe nytt :)

Kreta, bulgaria x3, tyrkia, sverige, norge(typ osloferie med tusenfryd og Tromsø).
Han har også vært med besteforeldre på bobilferie i norge, hunderfossen, danmark(lalandia, legoland ++) osv.

Dyreparken i Kristiansand
På besøk hos venner i Evje
Mandal
Nord-Norge
Hytta til foreldrene mine

I år blir det Danmark.

Ungene er snart to, fire og seks.

De har vært i en del land, da de har reiseglad foreldre :)
Sverige
Danmark
Tyskland
Sveits
Italia
Frankrike
Malta
England
Litauen
Egypt
Tunisia
Libya
Jordan
Israel

Vært med på flere turer i Norge også. Bergen,Stavanger og Kristiansand.

Med eldste på 3:
Gran Canaria - 4,5 mnd
Mallorca - 1,5 år
Gran Canaria - 2,5 år
I tillegg til diverse norgesferier rundt omkring [emoji4]

Til sommeren blir det campingferie i Sverige med begge barna, minste er 3 mnd [emoji4]

Kristiansand, Gøteborg, København, kreta, Gran Canaria, Korfu, kypros, London

Vi tar alltid en tur til Kristiansand på sommeren og så har vi vært på Tenerife for to år siden :) Vi tok også en rundtur et år med Bjørneparken, Langedrag, Lilleputthammer og Hunderfossen :)

Hos min familie :) 10mnd gammel nå, og skal snart dit igjen :)

Ingen steder enda. Snart 11 mnd. Vi flytter til Storbritannia nå i juni så blir ikke noen utenlandsferie for oss i år ihvertfall, komme oss i orden der først :)
Men vi skal tilbake til Norge i juli, for å være med familie, så da regner jeg med vi reiser til dyrepark, bading og kanskje et lekeland/badeland :)

Til besteforeldre (to timer unna) og skal en tur til Oslo snart

Eldste har jeg/vi hatt med til Mikkelparken, Kristiansand, Østlandet, Ålborg, Legoland/Danmark, Tyskland og hytten til svigers.
Minsten har bare vært med 2 turer til Tyskland og på hytten til svigers men får være med til danmark i år :)

Vikingmarkeder rundt i Norge og Bergen med minste. Eldste har også hvert med på hytta og Bosnia. Men eldste har også hvert på ferie med besteforeldre til en plasser.

Skiathos, legoland/danmark, Hunderfossen, dyreparken, hytteturer, diverse steder i Norge.
De har også vært med besteforeldre på bobilferie til bl.a bjørneparken, langedrag og andre steder.

Kristiansand (dyreparken)
Stavanger (kongeparken)
Gol (pers hotell)
Ett par turer med danskebåten
Bø i telemark
Besøkt slekt ett par steder

I år blir det Kristiansand og Stavanger :)

Er 10 måneder, så langt har han vært med på hytta til svigers 3 ganger (3,5 time kjøring uten baby) og en tur til Valdres

Back
Topp