Hvor har dere vært på ferie med barna?

Her har vi vært flere ganger i Danmark,sverige og London

Barcelona
Tyskland
Flere steder i Norge

Besteforeldre.
Hunderfossen rimelig fast tadisjon de siste årene
En gang i dyreparken i kristansand.

Definitivivt er JEG moden for noe mer!!

Hunderfossen
Rhodos
Bulgaria
Camping hos besteforelder

Og så dagsturer da :)

Langedrag
Hunderfossen
Bjørneparken (anbefales ikke!)
Hytteturer i Hemsedal og Geilo

Hvorfor anbefales ikke bjørneparken?
Tror du har sagt det før men husker ikke

Vi kom tidlig på dagen og da var doen tydeligvis ikke vasket, dyrene så ikke særlig fornøyde ut og stemningen var egentlig ikke god. Bjørnenes område var tragisk. Ikke noe sted å gjemme seg eller noe.
Mannen var irritert fordi en som jobbet der kjørte rundt på stien blant folk med firhjulingen fram og tilbake.

Sikkert noe mer også som jeg ikke husker. Søsteren min var der med en kompis og hun var ikke så imponert heller.

Vi kom tidlig på dagen og da var doen tydeligvis ikke vasket, dyrene så ikke særlig fornøyde ut og stemningen var egentlig ikke god. Bjørnenes område var tragisk. Ikke noe sted å gjemme seg eller noe.
Mannen var irritert fordi en som jobbet der kjørte rundt på stien blant folk med firhjulingen fram og tilbake.

Sikkert noe mer også som jeg ikke husker. Søsteren min var der med en kompis og hun var ikke så imponert heller.
Jøss vi var der for 2 uker siden og synes det var helt supert
At de kjører rundt er jo fot å levere mat blant annet

Jøss vi var der for 2 uker siden og synes det var helt supert
At de kjører rundt er jo fot å levere mat blant annet

Syns ikke det så ut som om han hadde noe med seg :P Kan godt hende det var nødvendig, men som sagt så ble mannen irritert :P

Diverse plasser i Norge, fra Tromsø i nord til Kristiansand i sør, Sverige, Tyrkia, diverse plasser i Spania, både fastland og øyer, Kreta, Rhodos og Kroatia :)

Europa, USA og karibien. Elsker å reise rundt i verden.

Tilbringer mye tid på hytta og fjellet også.

Det skkønner jeg

Etter mitt årlige lille grumph på dette nå i kveld, aktualisert av litt meldinger om hvem og når, sier mannen at jeg får planlegge for en "sydenferie" sommeren 2019, så har vi tid til å ordne pass til jentene og finne noe som er greit samt at yngste er et år eldre

Så vi får se. Jeg skal nå først sy sammen sommeren 2018 men jeg skal droodle litt på tanker om sommer 2019 etterhvert også. Type sol&bad, selv om mannen dels kunne tenkt seg tilbake til Malta (der var vi på bryllupsreise, vår eneste utelnladstur sammen)

Etter mitt årlige lille grumph på dette nå i kveld, aktualisert av litt meldinger om hvem og når, sier mannen at jeg får planlegge for en "sydenferie" sommeren 2019, så har vi tid til å ordne pass til jentene og finne noe som er greit samt at yngste er et år eldre

Så vi får se. Jeg skal nå først sy sammen sommeren 2018 men jeg skal droodle litt på tanker om sommer 2019 etterhvert også. Type sol&bad, selv om mannen dels kunne tenkt seg tilbake til Malta (der var vi på bryllupsreise, vår eneste utelnladstur sammen)
Malta høres fint ut.
Her snakker vi om Mauritius

Back
Topp