Hvor handler du ullklær til babyen?

Haha..jeg også, men lillesøster kan få prinsessa si hvert øyeblikk nå, så har ei som kan arve. + at kusina til samboeren venter om kort tid også.

Her er dressen forresten.
20150731_213605_zpsb6xxgkj8.jpg

Denne var jeg også i 56 og 80. Har brukt den i 56 ekstremt mye. Perfekt når han skal i bilsete eller vi skal trille og det ikke er så kaldt :)

Har ulldress fra lille lam. Har i str 56 og 68. Den i 56 passer fint enda og jr er straks 7 uker. Liker den veldig godt :-)

Tar gjerne i mot tips til en heldress til å ha utenpå også. Ikke for tykk. Må kunne brukes i bilsete. Leter og leter etter noe uten hette, men finner nada!

Jeg har en heldress i ull som er kjøpt på KappAhl eller Cubus. Den ligger i vaskemaskinen akkurat nå så får ikke sjekket. Bruker den i bilstolen. Ikke hette og knapper hele veien så den er utrolig enkel å få av og på :)

Jeg har en heldress i ull som er kjøpt på KappAhl eller Cubus. Den ligger i vaskemaskinen akkurat nå så får ikke sjekket. Bruker den i bilstolen. Ikke hette og knapper hele veien så den er utrolig enkel å få av og på :)
Ja, jeg kjøpte en fra Cubus. Veldig fornøyd med den. :)

Har ull undertøy og pysjer fra joha og reflex (3for2 på barnas hus) ;) Og kjøpt en lillelam dress, luer, votter og tøffler i str 56 og 62;) Men alt har vært litt stort enda til lille, men vil nok passe bra nå fremover :) Har brukt str 44 og 50 til nå og er straks 7uker!

Back
Topp