Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har kjøpt joha på babycare. Så dem hadde den på babyshop også! Er veldig fornøyd !Tar gjerne i mot tips til en heldress til å ha utenpå også. Ikke for tykk. Må kunne brukes i bilsete. Leter og leter etter noe uten hette, men finner nada!
Tar gjerne i mot tips til en heldress til å ha utenpå også. Ikke for tykk. Må kunne brukes i bilsete. Leter og leter etter noe uten hette, men finner nada!
Sjekker ut! Babyshop har 20 % på alt nå.. så mulig det blir en liten bestilling.Har kjøpt joha på babycare. Så dem hadde den på babyshop også! Er veldig fornøyd !
Jeg veeet! Derfor gidder jeg ikke legge masse penger i det! Har flere klær jeg ikke har brukt i 50.Lille lam sin er uten hette, kjempefin. Mener jeg ga 599,- - brukt 1 gang, og sikkert snart for liten Skulle kjøpt str 62 i stedet for 56.
Jeg veeet! Derfor gidder jeg ikke legge masse penger i det! Har flere klær jeg ikke har brukt i 50.
Har 2 heldresser fra Name It uten hette, veldig fornøyd med demTar gjerne i mot tips til en heldress til å ha utenpå også. Ikke for tykk. Må kunne brukes i bilsete. Leter og leter etter noe uten hette, men finner nada!
Kjempefin!Haha..jeg også, men lillesøster kan få prinsessa si hvert øyeblikk nå, så har ei som kan arve. + at kusina til samboeren venter om kort tid også.
Her er dressen forresten.
Fine!
Dersom du abonnerer på foreldre&barn kan du få en gratis ulldress fra lillelam som velkomstgave (tynn type). Ellers har jeg kjøpt den "tykke" i str 68 til vinteren Skal holde lenge. Har jo en kant man kan gjøre den lengre med også.Tar gjerne i mot tips til en heldress til å ha utenpå også. Ikke for tykk. Må kunne brukes i bilsete. Leter og leter etter noe uten hette, men finner nada!
Er også veldig fornøyd med Joha. Har det og name it. De har jeg faktisk vasket ved feiltakelse på vanlig vask noen ganger og de har klart seg bra.Sverger til Lillelam klærne. Har også fått en del Joha og er positivt overrasket - holdt seg vask etter vask så langt