Hvor handler du ullklær til babyen?

Zeena

Gift med forumet
Septemberlykke 2015
Har kjøpt en del fra Name it. Syns det er ok priser der. Men litt lite utvalg, så vil sjekke ut andre steder. Noen med erfaring fra pierre robert? Andre steder?

Har for det meste LilleLam. Alle plaggene vi har derifra har jeg kjøpt på tilbud/salg:D

Tar gjerne i mot tips til en heldress til å ha utenpå også. Ikke for tykk. Må kunne brukes i bilsete. Leter og leter etter noe uten hette, men finner nada!

Tar gjerne i mot tips til en heldress til å ha utenpå også. Ikke for tykk. Må kunne brukes i bilsete. Leter og leter etter noe uten hette, men finner nada!

Lille lam sin er uten hette, kjempefin. Mener jeg ga 599,- - brukt 1 gang, og sikkert snart for liten :P Skulle kjøpt str 62 i stedet for 56.

Lille lam sin er uten hette, kjempefin. Mener jeg ga 599,- - brukt 1 gang, og sikkert snart for liten :P Skulle kjøpt str 62 i stedet for 56.
Jeg veeet! Derfor gidder jeg ikke legge masse penger i det! Har flere klær jeg ikke har brukt i 50.

Jeg veeet! Derfor gidder jeg ikke legge masse penger i det! Har flere klær jeg ikke har brukt i 50.

Haha..jeg også, men lillesøster kan få prinsessa si hvert øyeblikk nå, så har ei som kan arve. + at kusina til samboeren venter om kort tid også.

Her er dressen forresten.
20150731_213605_zpsb6xxgkj8.jpg

Har 2 heldresser fra Name It uten hette, veldig fornøyd med dem :-)

Haha..jeg også, men lillesøster kan få prinsessa si hvert øyeblikk nå, så har ei som kan arve. + at kusina til samboeren venter om kort tid også.

Her er dressen forresten.
20150731_213605_zpsb6xxgkj8.jpg
Kjempefin!
Jeg fant noen uten hette på babyshop. Jobber opp en bestilling der nå siden det er 20 %. Bestiller når vi har bestemt oss for hvilken bæresele vi skal ha. Så slenger vi evt på den også. ;)

Dersom du abonnerer på foreldre&barn kan du få en gratis ulldress fra lillelam som velkomstgave (tynn type). Ellers har jeg kjøpt den "tykke" i str 68 til vinteren :) Skal holde lenge. Har jo en kant man kan gjøre den lengre med også.

Har mye ull fra name it! Er også fornøyd med ulla fra reflex, Kappahl(synd de bare har en type i rosa/blå), og cubus!!

Jeg har ulldress fra Lillelam!! Er super fornøyd med den:D sånn kan man jo ønske seg i dåpsgave/julegave o.l;)

Sverger til Lillelam klærne. Har også fått en del Joha og er positivt overrasket - holdt seg vask etter vask så langt :)
Er også veldig fornøyd med Joha. Har det og name it. De har jeg faktisk vasket ved feiltakelse på vanlig vask noen ganger og de har klart seg bra.

Back
Topp