Jeg kjøpte den, bare i rosa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kjøpte den, bare i rosa
hihi stilig. Syns det var så lekkertJeg kjøpte den, bare i rosahehe
Handler litt overalt. Men er veldig glad i Polarn o Pyret til alle tre. Blir en del HM og, mest pga prisen - man får jo så mye for pengene!
Til eldste blir det en del KappAhl for han liker buksene deres.
Vi har arvet så sykt mye til snuppa på snart 3, men blir mye HM hvis vi kjøper selv for hun elsker kjoler og de har så mange rimelige.
Uteklær liker jeg reima, men har funnet ut at Skogstad er bra og. Og av regntøy er jeg imponert over kvaliteten til kattnäkken!
(Ikke for å ødelegge gleden, men syns ikke Ticket to Heaven regntøyet holdt seg til forventningene da jeg kjøpte det til eldste da han var 3...)
Kan jo hende dere er heldigere enn det vi var. Og i tillegg sliter eldste fryktelig på uteklær, uansett kvalitet. Han kravler fortsatt mer på knær/rompe/rygg enn han står på føttene og han er 6Gleden blir ikke ødelagt. Var uansett en fare jeg tok da ingen her har hatt regntøy fra det. Fikk det på tilbud og fallt for design.
Får bruke det i duskeregn i såfall
Kattnakken er knall bra!
Hehe,ganske aktiv min på 2,5år. Men virker ikke til å slite så mye på klærne enda.Kan jo hende dere er heldigere enn det vi var. Og i tillegg sliter eldste fryktelig på uteklær, uansett kvalitet. Han kravler fortsatt mer på knær/rompe/rygg enn han står på føttene og han er 6Litt aktiv kan man si
![]()