Hvor handler du klær til barna?

Handler litt overalt. Men er veldig glad i Polarn o Pyret til alle tre. Blir en del HM og, mest pga prisen - man får jo så mye for pengene!

Til eldste blir det en del KappAhl for han liker buksene deres.

Vi har arvet så sykt mye til snuppa på snart 3, men blir mye HM hvis vi kjøper selv for hun elsker kjoler og de har så mange rimelige.

Uteklær liker jeg reima, men har funnet ut at Skogstad er bra og. Og av regntøy er jeg imponert over kvaliteten til kattnäkken!

(Ikke for å ødelegge gleden, men syns ikke Ticket to Heaven regntøyet holdt seg til forventningene da jeg kjøpte det til eldste da han var 3...)

Handler litt overalt. Men er veldig glad i Polarn o Pyret til alle tre. Blir en del HM og, mest pga prisen - man får jo så mye for pengene!

Til eldste blir det en del KappAhl for han liker buksene deres.

Vi har arvet så sykt mye til snuppa på snart 3, men blir mye HM hvis vi kjøper selv for hun elsker kjoler og de har så mange rimelige.

Uteklær liker jeg reima, men har funnet ut at Skogstad er bra og. Og av regntøy er jeg imponert over kvaliteten til kattnäkken!

(Ikke for å ødelegge gleden, men syns ikke Ticket to Heaven regntøyet holdt seg til forventningene da jeg kjøpte det til eldste da han var 3...)

Gleden blir ikke ødelagt. Var uansett en fare jeg tok da ingen her har hatt regntøy fra det. Fikk det på tilbud og fallt for design.
Får bruke det i duskeregn i såfall:P
Kattnakken er knall bra!

Hust & claire og joha bambus og ull. Syns ullbodyene fra Coop obs er veldig gode.:)
Lillelam.:) strømpebukser fra name it og Gobabygo.
Ellers Strikker jeg mye selv.:)

Gleden blir ikke ødelagt. Var uansett en fare jeg tok da ingen her har hatt regntøy fra det. Fikk det på tilbud og fallt for design.
Får bruke det i duskeregn i såfall:P
Kattnakken er knall bra!
Kan jo hende dere er heldigere enn det vi var. Og i tillegg sliter eldste fryktelig på uteklær, uansett kvalitet. Han kravler fortsatt mer på knær/rompe/rygg enn han står på føttene og han er 6 :p Litt aktiv kan man si :)

name it og kappahl og h&m. ulldresser og ull luer fra lillelam :)

Kan jo hende dere er heldigere enn det vi var. Og i tillegg sliter eldste fryktelig på uteklær, uansett kvalitet. Han kravler fortsatt mer på knær/rompe/rygg enn han står på føttene og han er 6 :p Litt aktiv kan man si :)
Hehe,ganske aktiv min på 2,5år. Men virker ikke til å slite så mye på klærne enda.
Uansett jeg elsker stjerner så måtte ha det settet:D

Handler mye på barnas hus(har ei venninne som jobber der, så jeg får vennerabatt), ellers handler jeg på boozt.com, smaaungene.no, jollyroom.no, babyshop.no og litt på kappahl og lindex

Har arvet og fått det meste, men merker at jeg er veldig fornøyd med bodyene fra Lindex. Synes de er ekstra myke og enkle å få på bebbis!

Mye newbie fra kappahl, ellers hust & claire, Joha og Tom og Trine og name it til minstemann.

Eldste er mye name it og mye hm da alt går i frost og kjoler, og de har godt utvalg :p

Handler litt over alt, men er helt klart mest glad i Giraffen, Pomp de Luxe og newbie serien til KappAhl :)

Back
Topp