Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Barnehjørnet, en lokal butikk?Barnehjørnet og kapphal
Blir litt overalt her også.Handler rundt omkring jeg
Polarn o pyret, Lindex, HM, Cubus (veldig lite på Cubus..), Kappahl (lite der og), Molo, Babyshops eget merke, nameit, lillelam, nøstebarn, joha, hust&claire, ticket to heaven, mini rodini, spar kjøp, reflex, reima, kivat...
De merkene får man jo ymse stederJeg handler mest på nett egentlig.
De eneste gangene jeg går i en fysisk butikk er hvis jeg skal ha klær FORT, eller en haug med billige strømpebukser og 3-2-gensere fra Lindex![]()
Giraffen?Kjøper litt overaltder jeg finner finest klær, men går vel mest i Name it, Lindex , kappalh eller polarn og pyret
JeppGiraffen?![]()
Ja hihi. Ønsker alltid klær der tilk ungene av familieJeppelsker virkelig den rosa/blå fargen dem har på klærne i den butikken
![]()
Det skjønner jeg, nå er dem jo på utkikk etter noen som vil kjøpe det opp så håper bare det fortsatt blir der etter detJa hihi. Ønsker alltid klær der tilk ungene av familie
Min eldste har også fra ticket to heavenBlir litt overalt her også.
Bestilte nylig nytt regnsett til O.J. fra ticket to heavenkivat er så fine luer
![]()
ååhh håper ikke den forsvinner nei.Det skjønner jeg, nå er dem jo på utkikk etter noen som vil kjøpe det opp så håper bare det fortsatt blir der etter det
JaBarnehjørnet, en lokal butikk?