Hvor handler du klær til barna?

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Hva er favorittbutikken?
Hvilken butikk har best kvalitet?

:):)

Kappahl, Polern O Pyret og en del forskjellige merker på Bootz.no. Typ Miniature, Freds World og Mango bla :)

Handler mye på babyshop, og da spesielt hust & claire, tenker 80% av klærne til mini er i det merket:) Elsker ull og bambus klærne derfra!

Vi har mye fra name it. Mini er lang og tynn så de klærne passer godt syns jeg. ;)

Av yttertøy liker jeg polarn o pyret best :)

Inneklær er det mye fint, handler litt her og der :)

Har arvet en god del, så har litt fra her og der. Feks en hel drøss med bodyer fra H&M og Lindex, og ullklær fra Joha og Reflex :)
Er eller veldig glad i pysjene på H&M ^^

Handler rundt omkring jeg :)
Polarn o pyret, Lindex, HM, Cubus (veldig lite på Cubus..), Kappahl (lite der og), Molo, Babyshops eget merke, nameit, lillelam, nøstebarn, joha, hust&claire, ticket to heaven, mini rodini, spar kjøp, reflex, reima, kivat...
De merkene får man jo ymse steder :) Jeg handler mest på nett egentlig.

De eneste gangene jeg går i en fysisk butikk er hvis jeg skal ha klær FORT, eller en haug med billige strømpebukser og 3-2-gensere fra Lindex :)

Handler rundt omkring jeg :)
Polarn o pyret, Lindex, HM, Cubus (veldig lite på Cubus..), Kappahl (lite der og), Molo, Babyshops eget merke, nameit, lillelam, nøstebarn, joha, hust&claire, ticket to heaven, mini rodini, spar kjøp, reflex, reima, kivat...
De merkene får man jo ymse steder :) Jeg handler mest på nett egentlig.

De eneste gangene jeg går i en fysisk butikk er hvis jeg skal ha klær FORT, eller en haug med billige strømpebukser og 3-2-gensere fra Lindex :)
Blir litt overalt her også.
Bestilte nylig nytt regnsett til O.J. fra ticket to heaven :):)kivat er så fine luer:D:D

Kjøper litt overalt :P der jeg finner finest klær, men går vel mest i Name it, Lindex , kappalh eller polarn og pyret

Blir litt overalt her også.
Bestilte nylig nytt regnsett til O.J. fra ticket to heaven :):)kivat er så fine luer:D:D
Min eldste har også fra ticket to heaven :D Hvilket kjøpte du?

Det skjønner jeg, nå er dem jo på utkikk etter noen som vil kjøpe det opp så håper bare det fortsatt blir der etter det
ååhh håper ikke den forsvinner nei.
Tenkte innom når vi kommer hjemover snart også nemlig

Back
Topp