Hvor handler dere og hvorfor?

Handler helst på Rema1000 men da må vi kjøre et stykke. Vi har Spar som lokalbutikk.
Jeg eeeeelsker Meny men den er så dyr[&:]

Rema fordi det er billigst.. Kjøper grønnsaker og ferskvarer andre steder, da. Har Eurospar rett over veien her, så om vi bare skal ha en pakke melk eller et brød er det jo lett å bare springe dit. [;)]

Rema da det er billigst og nærmest.

de nærmeste butikkene her er rema, ica, meny og spar.

handler som regel storhandel på rema 1000, fordi det er billigst. skal jeg bare ha et par småting etter jobb, stikker jeg ofte inn på ica, for der er det aldri kø. på spar hvis jeg har glemt å handle noe, for den ligger nærmest huset vårt på vei hjem.

Kiwi og Meny. Kiwi er nærmest, men Meny har bedre utvalg- derfor bytter jeg på[;)]

ICA, fordi min mann er butikksjef der.

kiwi. de har det jeg trenger og har first price også.

Handler på Spar siden det er rett nedom oss[:)] men handler de billigste produktene da[:)] er vi i byen handler vi KUN på rema[:)]

vi handler på kiwi når det er små ting. skal vi ha storhandel handler på på obs

Rema 1000.

Fordi eg lige de besst!

REMA!!
Vi kommer UTVILSOMT billigst ut med å handle der..

Og uuulitt på Coop Extra, siden de ikke har Santa Maria Tex Mex på Rema, og er litt nærmere [8D][;)]

Rema 1000 handler vi på. Den er billigst av de vi har her i byen på det aller meste. Enkelte ting kjøpes andre steder da, som f.eks egg som vi kjøper på mega.

Handler mest på rema1000 og prix.
Prix fordi den er nermest og rema1000 fordi den er billigst[:)]

Storhandler på rema, småhandler på kiwi for den er mindre.
Kjøper mye av kjøttet og ferskvarer på maxi.

Handler stort sett på Rema, bortsett fra når vi trenger fersk fisk eller litt bedre utvalg, da handler vi på Safari, som er en lokal Bergens-kjede.

Back
Topp