Hvor handler dere og hvorfor?

Jeg handler i den burikken som er nærmest når jeg skal ha noe, men når jeg reiser ut for å handle blir det som regel meny eller Ica Maxi siden det er de stedene som har melkefrie produkter (litt bedre enn de andre butikkene hvertfall)

Innenfor 5 min kjøring har vi 3 Rema1000, 3 Kiwi, 2 Safari, 1 Ica, 1 Obs, 1 Meny, 1 Spar, 1 Mega og sikkert enda fler jeg ikke husker nå. Her ligger butikkene TETT, så vi kan velge og vrake. Handler mye på tilbud, og tilpasser dermed litt etter butikkene, men om vi bare skal ha melk, brød osv så havner vi som oftest på Rema1000 eller Safari.

Til daglig handler vi på Meny. Forde det er den eneste butikken vi har her. Ellers så handler jeg noe på Rema 1000 når jeg er ute med bilen[:)] Kjøper bleier bl.a. på Rema 1000[:)]

Kiwi og Rema1000

Rema1000 for det er billig.[:)]

handler på kiwi og rema 1000.
syns prisene er greie der og så har de det jeg trenger.

Handler på ultra og sentra,de har best utvalg[:)]

rema, fordi det er billigst.

mangler vi bare melk osv går jeg nedpå kiwien

Kiwi, kommer best ut av det... føler meg ikke blakk når jeg går ut derfra å uten å ha kjøpt noe særlig.. får mye for pengene å de har mange billigprodukter som er gode[;)]
Men handler også på spar om jeg skal ha mye brus feks for der har de 5 for 3 tilbud og noen ganger kjøttdeig til 20kr og grilla kylling til 30 kr og 10 kr tilbud[:D]

Så Kiwi er hoved butikken og spar går jeg på når jeg trenger noen spess tilbud[;)]

Ville gjerne stemme på to, men det ble Prix. Den er nærmest og der handler vi oftest. Men vi handler også en del på Meny som ligger nærme. Der har de mye bedre utvalg og gode brød [;)]

Prix, siden det e 10min gåavstand frå leiligheten vår! [:)]

Handler oftest på Ultra pga vareutvalget. Handler småtteri på Rema som ligger rett utenfor døra her [:)]

Kiwi. Det er nærmest
Hender vi drar til rema også.

[:)]Stort sett på Centra. De har et fantastisk vareutvalg - og så er det nærbutikken min.
Ellers blir det på Rimi, Meny ,Ultra ,Kiwi..
Det er liksom ikke manko på matbutikker rundt her jeg bor[:D].

ORIGINAL: Regan

Kiwi, det er nærmest[:)]

billigst og har trumf der.

Back
Topp