Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Dollface™
har ungen før du gir febernedsettende?
ORIGINAL: Rebecca85
Etter at storebror fikk feber kramper på kvelden så gir jeg de noe før de legger seg om de har litt feber, føler det litt tryggere da jeg ikke får fulgt med hele tiden...
Storebror hadde litt feber nå i kveld, men ikke mye, men han hadde så vondt i hodet så han gråt og da fikk han litt for å få sove stakars..[&o]
ORIGINAL: Fru Riskorn
Jeg er ikke fan av hyppig febernedsettende. Så da jenten vår var syk i forrige uke, gav ejg henne en på kveldstid. Hun hadde da 29,0-29,7 i løpet av dag og kveld. Legevakten og sykehuset mente det var altfor sjelden, spesielt siden hun var veldig slapp. Jeg fikk faktisk litt "kjeft" fordi jeg hadde vært så tilbakeholden med tabelettene. De sa at så lenge barnet har nedsatt almenntilstand ved feber, bør de få febernedsettende.
ORIGINAL: lenemor
jeg gir ikke ut fra temperatur men fra allmentilstand.... hun har lav normaltemperatur så jeg gir kanskje ved lavere temperatur enn mange andre gjør?
ORIGINAL: Fortvilet
ORIGINAL: Fru Riskorn
Jeg er ikke fan av hyppig febernedsettende. Så da jenten vår var syk i forrige uke, gav ejg henne en på kveldstid. Hun hadde da 29,0-29,7 i løpet av dag og kveld. Legevakten og sykehuset mente det var altfor sjelden, spesielt siden hun var veldig slapp. Jeg fikk faktisk litt "kjeft" fordi jeg hadde vært så tilbakeholden med tabelettene. De sa at så lenge barnet har nedsatt almenntilstand ved feber, bør de få febernedsettende.
Kanskje varmeteppe hadde vært tingen? [:D]