Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns det er mange som faller i klassen "undervektig" i forhold til BMI her - som allikevel vil ned i vekt! Wow sier jeg bare, er kiloene bare feilplassert eller har dere et forvrengt bilde av dere selv?Elisabeth ! skrev:
Jeg er smellfeit i forhold til majoriteten - 161 og 69kg. 3 kilo har sneket seg på siden nyttår - de SKAL bort, må bare spise opp sjokoladen min først.
forvirretmor skrev:
*yummymummy* skrev:
1.74 cm og 59 kg, chubbychub som min fremtidige ektemann kaller meg. Håper jeg kommer meg ned på 56 kg igjen snart...forvirretmor skrev:
ehm??? du kan UMULIG være chubby chub!
. Tydeligvis så er jeg det...
hufselufs<3 skrev:
Syns det er mange som faller i klassen "undervektig" i forhold til BMI her - som allikevel vil ned i vekt! Wow sier jeg bare, er kiloene bare feilplassert eller har dere et forvrengt bilde av dere selv?Elisabeth ! skrev:
Jeg er smellfeit i forhold til majoriteten - 161 og 69kg. 3 kilo har sneket seg på siden nyttår - de SKAL bort, må bare spise opp sjokoladen min først.
samme tenkte jeg, jeg å faller i smellfeit kategorien her, 166-77 kg... Men har veldig former da så holder med å ta av 10 kg, ellers blir det ikke spesielt pent.:-)
Jeg er 161 cm høy og veier ca 50 kg. Virker som det er her kroppen min vil være (har alltid vært slank, utenom svangerskapene hvor jeg gikk opp ca 20 kg).MammaOkt skrev:
Jeg er spedbygd.
MammaOkt skrev:
Tanketrollet skrev:
Jeg er 161 cm høy og veier ca 50 kg. Virker som det er her kroppen min vil være (har alltid vært slank, utenom svangerskapene hvor jeg gikk opp ca 20 kg).MammaOkt skrev:
Jeg er spedbygd.
Du er søt
Hihi nei det er duuu som er det!
Tanketrollet skrev:
MammaOkt skrev:
Tanketrollet skrev:
Jeg er spedbygd.
Du er søt
Hihi nei det er duuu som er det!
glamaria skrev:
forvirretmor skrev:
*yummymummy* skrev:
1.74 cm og 59 kg, chubbychub som min fremtidige ektemann kaller meg. Håper jeg kommer meg ned på 56 kg igjen snart...forvirretmor skrev:
ehm??? du kan UMULIG være chubby chub!
. Tydeligvis så er jeg det...
Unnskyld meg, men for en RÆVVA mann du harDu er jo ikke chubby noen steder... BMI din er 19,5 og det er lavt/undervektig...