Hvor høy er du og hvor mye veier du?

Er 169 cm og veier 57 kg, BMI er vel 19,96 hvis kalkulatoren min er rett
Helt fornøyd blir man vel aldri

Elisabeth ! skrev:
Syns det er mange som faller i klassen "undervektig" i forhold til BMI her - som allikevel vil ned i vekt! Wow sier jeg bare, er kiloene bare feilplassert eller har dere et forvrengt bilde av dere selv?

Jeg er smellfeit i forhold til majoriteten - 161 og 69kg. 3 kilo har sneket seg på siden nyttår - de SKAL bort, må bare spise opp sjokoladen min først.

samme tenkte jeg, jeg å faller i smellfeit kategorien her, 166-77 kg... Men har veldig former da så holder med å ta av 10 kg, ellers blir det ikke spesielt pent.:-)

forvirretmor skrev:

*yummymummy* skrev:

forvirretmor skrev:
1.74 cm og 59 kg, chubbychub som min fremtidige ektemann kaller meg. Håper jeg kommer meg ned på 56 kg igjen snart...

ehm??? du kan UMULIG være chubby chub!

. Tydeligvis så er jeg det...

Unnskyld meg, men for en RÆVVA mann du har Du er jo ikke chubby noen steder... BMI din er 19,5 og det er lavt/undervektig...

Jeg er 1.70 og 70kg.... Å jeg er ikke fornøyd men jeg driter i hva vekten viser, jeg har begynnt å trene å om jeg går ned eller opp spiller ingen rolle så lenge kroppen blir strammere!!! For meg er det det som teller.. Hjelper ikke om jeg veier 60kg om alt er slappt spør du meg, da ser det bedre ut å værre litt større men stram enn tynn å slapp.

Jeg er 161 høy og veide 63 kilo før jeg ble gravid. Jeg hadde et ok forhold til kroppen, men hadde mål om å komme under 60 kilo for det er det jeg trives best med :)

Jeg er 183cm og aner ikke hva jeg veier men er på 80 tallet en plass:P Vekten er tom for batteri:P Vil ned på 68-72:)

Miriel skrev:

Jeg er 150 og 62 kg. Var 64 for et par uker siden, og fant ut at det kanskje var på tide å slutte å bake hver dag...

Nei, forresten. Jeg veide meg nå, og veier 60 kg. Har gått ned 4 på ca 4 uker.

Er 1.69 og veier 65 kg. Har lyst ned til 62, men stresser ikke så mye for å oppnå det :p Har vært under 60 kg, og da så jeg virkelig ikke ut, så 62 er det minste jeg kan veie uten å se syk ut :)

Er 166cm og veier nå 69kg. Meeen er gravid med termin om 10 uker.
Før jeg ble gravid med nr 1 veide jeg 54 kg og var i god for,. Det var i minste laget for meg. Veide 59 før jeg ble gravid denne gang. Vil ned til ca 56-57 veltrente kg etter fødsel.

hufselufs<3 skrev:

Elisabeth ! skrev:
Syns det er mange som faller i klassen "undervektig" i forhold til BMI her - som allikevel vil ned i vekt! Wow sier jeg bare, er kiloene bare feilplassert eller har dere et forvrengt bilde av dere selv?

Jeg er smellfeit i forhold til majoriteten - 161 og 69kg. 3 kilo har sneket seg på siden nyttår - de SKAL bort, må bare spise opp sjokoladen min først.

samme tenkte jeg, jeg å faller i smellfeit kategorien her, 166-77 kg... Men har veldig former da så holder med å ta av 10 kg, ellers blir det ikke spesielt pent.:-)

Det må eg og si!! Og ganske påfallende at det nesten bare er de med normal eller lav BMI som svarer!

Her er eg 172 og veide 87!!! kilo før eg ble gravid. Har selvfølgelig lyst å gå litt ned i vekt, men har faktisk ikke noe lavere mål en 70 kilo, i meste laget ned til 68 kilo. Har nemlig vært der før og da var eg veldig fornøyd.

Mange henger seg for mye opp i kiloene etter min mening, men det viktigste er jo om man er trent/har muskler eller ikke. Man kan veie lite og fortsatt ha forholdsvis mye fett på kroppen og dermed kunne se litt dvask ut. Så kan man veie litt mer med bare muskler og se tonet og trent ut. Det er ihvertfall det siste eg foretrekker, ikke å få vekta ned på 50-tallet(ville forresten sett syk ut en stund før det!!!)

Altfor høy og altfor tynn :(

181cm og 61 kg..  Skikkelig misforøyd :(

Jeg er 161 cm høy og veier ca 50 kg. Virker som det er her kroppen min vil være (har alltid vært slank, utenom svangerskapene hvor jeg gikk opp ca 20 kg).
Jeg er spedbygd.

MammaOkt skrev:
Jeg er 161 cm høy og veier ca 50 kg. Virker som det er her kroppen min vil være (har alltid vært slank, utenom svangerskapene hvor jeg gikk opp ca 20 kg).
Jeg er spedbygd.

Du er søt

Tanketrollet skrev:

MammaOkt skrev:
Jeg er spedbygd.

Du er søt

Hihi nei det er duuu som er det!

MammaOkt skrev:

Tanketrollet skrev:

MammaOkt skrev:
Jeg er spedbygd.

Du er søt

emoticon

Tanketrollet skrev:

MammaOkt skrev:

Tanketrollet skrev:

MammaOkt skrev:
Jeg er spedbygd.

Du er søt

glamaria skrev:

forvirretmor skrev:

*yummymummy* skrev:

forvirretmor skrev:
1.74 cm og 59 kg, chubbychub som min fremtidige ektemann kaller meg. Håper jeg kommer meg ned på 56 kg igjen snart...

ehm??? du kan UMULIG være chubby chub!

. Tydeligvis så er jeg det...

Unnskyld meg, men for en RÆVVA mann du har Du er jo ikke chubby noen steder... BMI din er 19,5 og det er lavt/undervektig...

Jeg har jo lagt på meg 10 kg siden i vinter så nå føler jeg meg faktisk chubby også, det er i hvertfall veldig mye mer å ta i her og der!

ca 170 og 15 kilo for mye.

Nysgjerrigheten min tar knekken på meg

Nysgjerrigheten min tar knekken på meg

Back
Topp