Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
*yummymummy* skrev:
1.74 cm og 59 kg, chubbychub som min fremtidige ektemann kaller meg. Håper jeg kommer meg ned på 56 kg igjen snart...forvirretmor skrev:
ehm??? du kan UMULIG være chubby chub!
1.74 cm og 59 kg, chubbychub som min fremtidige ektemann kaller meg. Håper jeg kommer meg ned på 56 kg igjen snart...forvirretmor skrev:
dikkedikk skrev:
??? Din fremtidige ektemann bør gå å ta seg ei pære om han mener det!!!! Du er jo tynn med den høyden, og den vekta!!
forvirretmor skrev:
dikkedikk skrev:
??? Din fremtidige ektemann bør gå å ta seg ei pære om han mener det!!!! Du er jo tynn med den høyden, og den vekta!!
Jeg vet ikke lenger hva jeg er,har ingen begrep lenger om jeg er tynn,lubben eller tykk...
dikkedikk skrev:
forvirretmor skrev:
dikkedikk skrev:
Jeg vet ikke lenger hva jeg er,har ingen begrep lenger om jeg er tynn,lubben eller tykk...
Jeg bare husker da jeg var 1,69 cm høy og veide 54 kg... Jeg så regelrett ikke ut! Bena stakk ut i alle vinkler og folk trodde jeg hadde anoreksia..
Jeg ser for meg at du må se omtrent slik ut, bare at du er høyere... Og hvis mannen din får deg til å tro at du er chubbuchub..så bør du vurdere om han egentlig er den rette...!!!
Jeg kjenner at jeg blir så forbannet på slik type hjernevasking og nedtrykking av dem de skulle vært glad i og støttet.
Har ei venninne selv, som er sykelig tynn, men mannen hennes klager fremdeles på håndtakene håndtak på sidene!
Jeg er 1.60 cm og er 68 kilo. min idealvekt skal ligge mellom 55-61,5 kilo.(ift fettmassemåling på grethe roede)Vesten skrev:
Målet er 60 kilo for da er jeg slank uten å bli stygg og rynkete+ slappe pupper ;-P
Jaiks får helt sjokk av de som er ala 1.77 og vil veie 50 kilo?? Det høres jo ikke riktig ut??
Skal jeg som er 1.60 veie 40 kilo da?? haha det er det samme et barn veier.'
Er sikker på at kylie minouge sikkert veier noe sånt
(.. men jeg har brede skuldre og store pupper + smale hofter ..så en så pitteliten vekt på meg hadde jeg ikke kledd)
forvirretmor skrev:
Det er allerede ordnet opp i,han er ute av bildet fra og med nuh!
Ikke bli skemt jenter...Nnem skrev:
Jeg er 180 cm høy og veier per i dag 135,5 kg. I januar veide jeg 145,2 kg¨.
Jeg har mange kg igjen...