Hvor høy er du og hvor mye veier du?

Jeg er 159 og veier 53-54kg. Har som mål å gå ned et par kg til. Har gått ned 15kg siden i fjor sommer.

Jeg er 178 cm, og veier 71 kg. Skal prøve å komme meg ned til 68 (eller aller helst 65)

168cm og 63-64 kg.. Vet ikke helt, for prøver å komme meg ned til 60kg og har ikke vært så flink i det siste :p

*yummymummy* skrev:

forvirretmor skrev:
1.74 cm og 59 kg, chubbychub som min fremtidige ektemann kaller meg. Håper jeg kommer meg ned på 56 kg igjen snart...

ehm??? du kan UMULIG være chubby chub!

. Tydeligvis så er jeg det...

169 og 67 kg.

Noen kg for idealvekt, men er fornøyd likevel.

Men målet er vel likevel 60-62

163/55 kg

Gikk ned 10 kg på 3 måneder for ett år siden, men har gått opp 2 av de siden da.
Er ikke fornøyd (føler jeg ser de kiloene over alt) og går på samme diett/treningsopplegg igjen nå :)

forvirretmor skrev:
1.74 cm og 59 kg, chubbychub som min fremtidige ektemann kaller meg. Håper jeg kommer meg ned på 56 kg igjen snart...

??? Din fremtidige ektemann bør gå å ta seg ei pære om han mener det!!!! Du er jo tynn med den høyden, og den vekta!!

dikkedikk skrev:

forvirretmor skrev:

??? Din fremtidige ektemann bør gå å ta seg ei pære om han mener det!!!! Du er jo tynn med den høyden, og den vekta!!

Jeg vet ikke lenger hva jeg er,har ingen begrep lenger om jeg er tynn,lubben eller tykk...

forvirretmor skrev:

dikkedikk skrev:

forvirretmor skrev:

Jeg vet ikke lenger hva jeg er,har ingen begrep lenger om jeg er tynn,lubben eller tykk...

Jeg bare husker da jeg var 1,69 cm høy og veide 54 kg... Jeg så regelrett ikke ut! Bena stakk ut i alle vinkler og folk trodde jeg hadde anoreksia..
Jeg ser for meg at du må se omtrent slik ut, bare at du er høyere... Og hvis mannen din får deg til å tro at du er chubbuchub..så bør du vurdere om han egentlig er den rette...!!!
Jeg kjenner at jeg blir så forbannet på slik type hjernevasking og nedtrykking av dem de skulle vært glad i og støttet.

Har ei venninne selv, som er sykelig tynn, men mannen hennes klager fremdeles på håndtakene håndtak på sidene!

dikkedikk skrev:

forvirretmor skrev:

dikkedikk skrev:

forvirretmor skrev:

Jeg bare husker da jeg var 1,69 cm høy og veide 54 kg... Jeg så regelrett ikke ut! Bena stakk ut i alle vinkler og folk trodde jeg hadde anoreksia..
Jeg ser for meg at du må se omtrent slik ut, bare at du er høyere... Og hvis mannen din får deg til å tro at du er chubbuchub..så bør du vurdere om han egentlig er den rette...!!!
Jeg kjenner at jeg blir så forbannet på slik type hjernevasking og nedtrykking av dem de skulle vært glad i og støttet.

Har ei venninne selv, som er sykelig tynn, men mannen hennes klager fremdeles på håndtakene håndtak på sidene!

Det er allerede ordnet opp i,han er ute av bildet fra og med nuh!

Vesten skrev:
Jeg er 1.60 cm og er 68 kilo. min idealvekt skal ligge mellom 55-61,5 kilo.(ift  fettmassemåling på grethe roede)

Målet er 60 kilo for da er jeg slank uten å bli stygg og rynkete+ slappe pupper ;-P

Jaiks får  helt sjokk av de som er ala 1.77 og vil veie 50 kilo?? Det høres jo ikke riktig ut??

Skal jeg som er 1.60 veie 40 kilo da?? haha det er det samme et barn veier.'

Er sikker på at kylie minouge sikkert veier noe sånt
(.. men jeg har brede skuldre og store pupper + smale hofter ..så en så pitteliten vekt på meg hadde jeg ikke kledd)

Er vel ikke alle som klarer å legge på seg selv om de vil da.

forvirretmor skrev:

Det er allerede ordnet opp i,han er ute av bildet fra og med nuh!

Good for you :)
Tror jeg. Aner jo ingenting om situasjonen, men bare basert på akkurat dette, hvertfall.

Jeg er 150 og 62 kg. Var 64 for et par uker siden, og fant ut at det kanskje var på tide å slutte å bake hver dag...

1.67cm og 64kg..... BMI 22, altså normalvektig, men jeg vil gjerne ned 10kg... Jaja, får vel ta det til høsten :p

jeg er 162cm høy og veier altfor mye,72kg.

Sliter veldig med motivasjon og komme ned i vekt...-vil veie 52kg.

Er vel 1,56 og 77 kg......og høygravid!
Målet etterpå er å komme under 60 kg :)

166 og veier 52kg... Er undervektig..... Men kan godt tenke meg om å gå ned 2kg til eller3.

Jeg er 169 og 58-59 kilo. Skal ned til 55. Rett og slett fordi jeg trives bedre med meg selv da. Før jeg ble gravid med nr 1 veide jeg 43 kilo! Hadde ikke hatt mensen på flere mndr. Og nei, jeg er ikke anoretisk!! Jeg har morbus crohn, og før jeg fikk riktig medisin var jeg så dårlig at jeg ikke holdt på maten. Veide 55 når jeg fødte min første, og etter det klarte jeg å gå opp 5 kilo på 2 år! Når jeg fødte nr 2 veide jeg 60 kilo. Raste ned til 50 kilo etter en operasjon i februar, og la på meg 9 kilo igjen ved å spise kost for kreft pasienter og trene styrke. Men nå er jeg IKKE fornøyd!

Jeg er 169 og 58-59 kilo. Skal ned til 55. Rett og slett fordi jeg trives bedre med meg selv da. Før jeg ble gravid med nr 1 veide jeg 43 kilo! Hadde ikke hatt mensen på flere mndr. Og nei, jeg er ikke anoretisk!! Jeg har morbus crohn, og før jeg fikk riktig medisin var jeg så dårlig at jeg ikke holdt på maten. Veide 55 når jeg fødte min første, og etter det klarte jeg å gå opp 5 kilo på 2 år! Når jeg fødte nr 2 veide jeg 60 kilo. Raste ned til 50 kilo etter en operasjon i februar, og la på meg 9 kilo igjen ved å spise kost for kreft pasienter og trene styrke. Men nå er jeg IKKE fornøyd!

Nnem skrev:
Ikke bli skemt jenter...

Jeg er 180 cm høy og veier per i dag 135,5 kg. I januar veide jeg 145,2 kg¨.
Jeg har mange kg igjen...

stå på dette går bra =) .. er 178 selv har veid 135kg sjøl.. før jeg blei gravid veide jeg 116.9 nå veier jeg 109.9

Back
Topp