Hvor høy er du og hvor mye veier du?

*annikeen*

Forelsket i forumet
Er minimalt med aktivitet innpå "sunn livvstil/slanking", så hører med damene innpå her jeg :)

Hvor høy er du, og hvor mange kg veier du?

Jeg er 158 cm og veier 61 kg.
BMI er på 24.7, så etter den så er har jeg normal kroppsvekt. Men er ikke helt enig i den - så starter mandagen med en ny start, og forhåpentligvis er jeg fornøyd når jeg er rundt 50 :)

Hvordan er det med dere? Er dere fornøyde eller misfornøyde, uansett om BMI sier at har normal kroppsvekt?

alt for lav og veier altfor mye. haha ;-)
skal ha bort 10 kilo så ligger jeg innenfor normal bmi igjen, så skal prøve å bli flink nå:-)

1.68 ca, 56 kg...er fornøyd.=)

hufselufs<3 skrev:
skal ha bort 10 kilo så ligger jeg innenfor normal bmi igjen, så skal prøve å bli flink nå:-)

Lykke til, dette klarer du! :D
Jeg skal sette mitt første mål: 5 kg. Er jo ikke så veldig mye, men for et fryktelig til et tetak :)

Hvordan skal du gå frem for å gå ned 10 kg?

Frk.VilliTrusa skrev:
1.68 ca, 56 kg...er fornøyd.=)

HELDIG!! :D

*annikeen* skrev:

hufselufs<3 skrev:

Jeg skal sette mitt første mål: 5 kg. Er jo ikke så veldig mye, men for et fryktelig til et tetak :)

gå tur hver dag, bør gå fint siden jeg er hjemme med minsten (minus de møkka dagene jeg har migrene som er altfor ofte:-(, men det jobbes med og jeg er positiv:-) ), å prøve å ikke eta så mye etter kl 18 som skjer altfor ofte...kremt..... ihvertfall ikke snop å brus! Så håper på å få det til nå, vil lissom ha bort de siste kiloene etter fødselen :-)

hvor lang tid gir du deg på 5 kilo da? syns det er vanskelig ¨å sette meg sånne del mål jeg, hvor lang tid lissom...??

Er 159 høy, og veier nå 58 kg. Trives godt nå, og innenfor normalen på BMI. Har gått ned 10 kg siden 1.januar ved å gå på lavkarbo. Mannen har tatt av snart 30 kg på samme tid ;-)

Jeg er altfor lav
Jeg veier altfor mye

eg er 156 høg og før eg blei gravid så låg normalvekta mi på 50kg, men siden eg er gravid så har eg lagt på meg litt no så no veier eg ca 58kg, men det skal bort når den lille kommer ut om 3 månder :)

166 høy og normal vekt for meg er 55kg. veier jeg over det, begynner det å synes.
nå er jeg gravid så er 60kg.

164 h 55 kg

hufselufs<3 skrev:

*annikeen* skrev:

hufselufs<3 skrev:

gå tur hver dag, bør gå fint siden jeg er hjemme med minsten (minus de møkka dagene jeg har migrene som er altfor ofte:-(, men det jobbes med og jeg er positiv:-) ), å prøve å ikke eta så mye etter kl 18 som skjer altfor ofte...kremt..... ihvertfall ikke snop å brus! Så håper på å få det til nå, vil lissom ha bort de siste kiloene etter fødselen :-)

hvor lang tid gir du deg på 5 kilo da? syns det er vanskelig ¨å sette meg sånne del mål jeg, hvor lang tid lissom...??

Hmm, 1 år? Hehe, neida. Aner virkelig ikke hvor lang tid jeg kommer til å nå første målet mitt. Men to-tre måneder er vell kanskje ikke langt ifra sannheten om jeg virkelig er fast bestemt på å klare det? :D

163 cm og veier 51 kg. Fornøyd, men vil ha mer muskler :-)

Jeg er 164 og veier 71-72 kg:( Før jeg ble gravid for 2,5 år siden veide jeg 61 kg, så målet er nå å gå ned til under 65 kilo....altså ned 6-7 kg.
Går ikke på noe slankekur da, og spiser nok litt for mye snop nå som det er sommer og sol:P Men har ingen hastverk..... Veide 74 kg før jeg ble gravid for 1 år siden

Er 165 cm og veier nå 53 kg (akkurat spist og, så minus litt kanskje) .. BMI på 19,4 og er fornøyd med det. Har tildigere hatt BMI på 16,5-17, men det var jo før svangerskap og fødsel..

Jeg er 173 cm høy og 87 kg! Er ifølge BMI overvektig, noe som stemmer forsåvidt!
skal sies at jeg er velproporsjonert da ;)

176 cm og   64-65 kilo.

vil ned til der jeg  var før barna, til ca 61-62 kilo.

men for ett år siden veide jeg 73 kilo, så det går nedover.  ;)  hjelper å ha to aktive barn, og en barnehagejobb  =0

1.74 cm og 59 kg, chubbychub som min fremtidige ektemann kaller meg. Håper jeg kommer meg ned på 56 kg igjen snart...

Back
Topp