Hvor gikk vannet deres?

Med nr 1 tok de det under fødselen i et forsøk på å få litt fortgang.
Med litjtuppa så kom det akkurat da jeg reiste meg fra senga for å gå på do for ørtende gang. Og da rant det i grunn i rykk og napp frem til ungen var ute.

Tåkeluren skrev:
Med nr 1 tok de det under fødselen i et forsøk på å få litt fortgang.
Med litjtuppa så kom det akkurat da jeg reiste meg fra senga for å gå på do for ørtende gang. Og da rant det i grunn i rykk og napp frem til ungen var ute.

MEN vannet kom liksom ikke som noen overraskelse - hadde hatt rier i nesten et døgn og slimproppen hadde gått, så jeg visste jo at ting var på gang for å si det sånn ;o)

På sykehuset begge gangene.
Første gangen tok de det, andre gangen gikk det av seg selv rett før pressriene satte inn.

De tok vannet på sykehuset Tror vel vannet går på de fleste enten hjemme, eller på sykehuset

på sykehuset, ble satt igang

Nr 1 tok de på sykehuset. Nr 2 for 2 dager siden gikk stille og rolig hjemme under ei mild rie..

med førstemann gikk vannet under en rie på sykehuset.

med andremann gikk det på magen min etter at han var født. han ble født med intakt fostersekk og de åpnet den da jeg fikk han til meg. Fødte i vann og trodde vannet gikk, men det var visst en vannblære eller noe..

Det gikk litt overalt egentlig.. Men startet når jeg var på do... :)

mitt ble tatt på sykehuset begge gangene

Med nr 1 og 2 gik det hjemme på badet uten forvarsel, begge gangene. Men nr 3 gikk det under riene på sykehuset

det kom av seg selv akkurat idet de gjorde seg klare til å ta det på meg...var litt letta da

Nr 1 - Da tok de vannet på sykehuset
Nr 2 - Da gikk vannet i do. Hadde akkurat våkna og måtte tisse og da gikk vannet :) Passende :P

Snuppeluppe skrev:
Med nr 1 gikk vannet i det jeg var på vei ut av dusjen på badet hjemme.
Nr 2 ble født i fostersekken, så da gikk vannet da de snittet opp sekken

Samme skjedde her, bare at hun er nr 1. Skikkelig selfødsel, kan man si!

Første gang tok de det på sykehuset, andre gangen gikk det på sykehuset, tjue min før jeg kom inn og syv min før ungen kom. :p

Med første gikk vannet i bilen rett etter jeg hadde vært inne på sykehuset på overtidskontroll.

Med andre gikk det idet jordmora snudde ryggen til etter å ha sjekka om hun skulle ta vannet. Hun ville ikke gjøre det, siden hodet enda lå høyt...

i sofaen, men det ble ikke noe på sofaen, jeg reiste meg for fort til det

Back
Topp