Hvor gikk vannet deres?

Det gikk først på soverommet , så rant det i stua , gangen , badet , stua , gangen og badet  igjen 

Med første gikk det på sykehuset 3-4 timer før jeg fødte.. Hadde da ligget i over 20 timer der :P

Nr. 2 var KS.

Hodeløs høne skrev:
Badekaret på sykehuset.

Det gjer ikkje noko om vannet går oppi der? Skal nok ha vannfødsel her, og har jo tenkt litt på fostervannet

Mellom beina mine ;) hehe. Det skjedde mens jeg satt i godstolen hos mamma og pappa. Kom ingenting i stolen da, buksa og trusa var full av fostervann og resten kom ut i do og i en bleie jeg putta i trusa på vei til sykehuset

I do da jeg fikk min første pressrie på føden:)

Jeg hadde vært oppe på do og når jeg skulle legge meg igjen kjente jeg et knepp og det fosset ut.
Så jeg var hjemme i min seng:)

I fødesenga. Ho skulle ta vannet og når ho var ca. 1 cm fra hinna gikk det av seg selv så jordmora rakk ikke 

|Frosken| skrev:
Her gikk vannet mens jeg sov, jeg spratt opp da jeg skjønte at noe skjedde og så rant det på vei ut på badet hvor jeg hoppet i dusjen!

samme her.

Kjente et knepp i magen da jeg lå på sofaen og da jeg reiste meg bare rant det ut! Ble en fin sti av fostervann fra stuen til badet  Kom ganske mye vann hos meg, følte det "fosset" ut til tider, men nå var ikke lillemor godt festet så det kan ha noe med det å gjøre.

Underfullt skrev:
Vannet mitt gikk i do på sykehuset, jeg ble sent for å tisse en siste gang før sønnen min skulle ut.

Men jeg var også redd for at vannet skulle gå i senga, sofaen, bilen eller noe sånt. Er jo så upraktisk. Man må jeg reise fra alt sølet, og vil jo egentlig at det skal være i orden når man kommer hjem med babyen...

Det gjorde det med min eldste også :D

Med mini måtte de ta vannet på sykehuset pga lite fremgang.

Vannet gikk mens jeg var hjemme liggende på sofaen. Dro inn på badet og i dusjen, fikk av klærne.

Kom en del, men hodet var festet så dro opp på sykehuet for så å bli sendt hjem igjen. Tilbake på sykehuset igjen 6 timer senere med masse rier og 4 cm åpning :)

Våknet på natta av at jeg trodde jeg tisset på meg.... var ikke mye som kom da, regner med at resten kom ut da han kom ut. Er jaggu ikke sikker jeg, regner med det bare :)

På badet når jeg sto opp på morgenen med nr 1. De to andre gangene tok de vannet på sykehuset.

exsploderte over jordmorra hihi

Back
Topp